یزدی زاده با عشق در کنار تیم فوتبال ذوب آهن

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن با حضور در کنار بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: من به عشقِ نام بزرگ ذوب آهن و تک تک بازیکنان، سعید آذری و علیرضا منصوریان در کنار شما حضور دارم چرا که فعالیت شما در راندمان و کار پرسنل زحمتکش کارخانه تاثیر دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و مدیران ارشد کارخانه عصر امروز -۱ آذر ماه- در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر حاضر شدند و از پروژهای در حال اجرای ورزشگاه نیز بازدید کردند.

 یزدی زاده در این بازدید با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج اظهار کرد: من به عشقِ نام بزرگ ذوب آهن و تک تک بازیکنان، سعید آذری و علیرضا منصوریان در کنار شما حضور دارم. فعالیت شما در راندمان و کار پرسنل زحمتکش کارخانه تاثیر دارد و مطمئنا با حضور منصوریان و تلاش مجموعه و هیئت مدیره باشگاه تیم می تواند نتایج خوبی رقم بزند.

وی افزود: سه اصل اخلاق مداری، بازی خوب و برد تیم برای ما مهم است، ضمن اینکه من همه ورزشکاران رشته های مختلف باشگاه را مثل فرزندان خودم می دانم.

مدیر عامل کارخانه ذوب آهن تاکید کرد: هواداران سرمایه های ارزشمند باشگاه هستند و به عشق شما به ورزشگاه می آیند، دل آنها و مردم اصفهان را شاد کنید چرا که آنها یار دوازدهم تیم هستند.

یزدی زاده خاطر نشان کرد: سعی می کنم تمام بازیهای ذوب آهن را ببینم، نام ذوب آهن نام بزرگی است و خط مقدم صنعت کشور است. ذوب آهن مادر بسیاری از صنایع دیگراست و هر اتفاقی در باشگاه بیفتد عکس العمل آن در کارخانه و پرسنل و راندمان کاری آنها مشهود است.

وی ادامه داد: از تلاش مجموعه باشگاه و هیئت مدیره و همه تیم های باشگاه برای سر بلندی نام ذوب آهن تشکر می کنم.

سعید آذری هم ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته بسیج از حضور یزدی زاده در جمع ورزشکاران باشگاه و تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تشکر کرد و تاکید کرد: حضور مدیرعامل کارخانه ذوب آهن را نوید بخش روزهای خوب برای باشگاه و تیم فوتبال و همه تیم های باشگاه می دانم. وقتی یزدی زاده در پایان یک روز پر مشغله در باشگاه ذوب آهن حاضر می شود نشان از توجه ویژه ایشان به باشگاه است.

وی ادامه داد: از تلاشهای هیئت مدیره باشگاه، حراست شرکت سهامی ذوب آهن و کلیه مدیران و پرسنل زحمتکش کارخانه و هواداران ذوب آهن تشکر و قدردانی می کنم.

کد خبر 359400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.