تحولات اخیر قیمت‌ها نباید مانع از عمل به تعهدات شود

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: بی شک پروژه‌های عمرانی با تحولات اخیر قیمت‌ها با مشکلات جدید مواجه شده است اما این مسائل نباید مانع از تلاش و عمل به تعهدات شوند.

به گزارش ایمنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌الله طاهرخانی رفع مشکلات، انجام تعهد و رضایت متقاضیان را دغدغه اصلی وزارت راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام و اظهار کرد: تمامی منابع شرکت عمران و وزارت راه و شهرسازی در اختیار این پروژه است.

وی افزود: در این راستا تصمیم گرفته شده است قراردادهای جدید محوطه سازی و آماده سازی برای رفع نقایص وسرعت در کارها را از منابع داخلی شرکت انعقاد قرارداد کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی درخصوص مشکلات مربوط به عملیات محوطه سازی و آماده سازی سایت ها، بیان کرد: اجرای این مرحله کاملا برعهده شرکت عمران است و باید ار محل تهاتر انجام شود، به‌ویژه در محله هایی که اسکان انجام گرفته و نیاز به خدمات روزانه به شدت احساس می شود.

وی ادامه داد: بحث تأمین خدمات باید مورد به مورد و فاز به فاز بررسی و در اولویت قرار گیرد، ارتقای کیفیت زندگی در محلات اسکان یافته از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و سطح خدمات‌رسانی در این مناطق باید درخور ساکنان باشد.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه شاخص‌های انتخاب و تحویل واحدها باید بررسی و مورد بازنگری قرار گیرد، بیان کرد: بی شک انجام به موقع تعهدات مالی باید در اولویت اول شاخص ها قرار گرفته و افرادی که زوردتر آورده‌های خود را پرداخت کرده اند از امتیاز بیشتری برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه باید با پیمانکاران و مجریان متخلف در این حوزه برخورد شود و در صورت نیاز حکم قضایی برای آن ها اخذ شود، گفت: برای رفع هرچه سریعتر مشکلات، جلساتی با حضور پیمانکار و متقاضیان برگزار شده، ضمن بررسی مسائل حتی المقدور زمان تحویل به متقاضیان اعلام شود.

طاهرخانی با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسات ملاقات مردمی به صورت منظم و مداوم برای رسیدگی به مشکلات، بیان کرد: در این جلسات با شفاف سازی در روند انجام پروژه‌ها و مشکلات، متقاضیان و همچنین مسئولان از جزئیات امور باخبر خواهند شد که به روند تصمیم گیری ها کمک شایانی خواهد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: باید در حوزه پیشبرد پروژه ها تحرک جدی ایجاد شود و با تزریق منابع، عقب ماندگی در تأمین زیرساخت ها هرچه سریعتر رفع شود.

کد خبر 359376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.