سپاه پاسداران به حل معضل زاینده‌رود کمک کند

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت:شرایط کلی استان اصفهان زیبنده این استان شهید پرور نیست؛ زاینده‌رود خشک و بی‌آب، مردم شاد و پرتلاش اصفهان را مأیوس و ناامید، کشاورزان را بیکار و باغداران را از هستی ساقط کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید ناصر موسوی لارگانی در مراسم افتتاحیه کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن فلاورجان که امروز پنجشنبه- یکم آذرماه - در شهرستان فلاورجان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد(ص)، امام جعفر صادق(ع) و تبریک هفته وحدت از همه دست اندرکاران برگزاری این کنگره عظیم ملی (گرامیداشت یاد و خاطره سرداران ارزنده شهید و حدود ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان) به‌خصوص فرماندهی محترم سپاه استان و پاسداران ارزنده شهرستان فلاورجان تشکر کرد و گفت: برکات خون شهدا نظام اسلامی را از گزند حوادث و توطئه ها حفظ کرده است و مایه وحدت در جامعه شده است.

وی افزود: از این رو مسئولان باید حق شهدا و جانبازان را در نظر بگیرند؛ این در حالی است که وضعیت فعلی کشور زیبنده نظام اسلامی نیست و فقر، تنگدستی و بیکاری طاقت مردم صبور و نجیب را طاق کرده است.

 رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان تأکید کرد: به عنوان یک مطلع شهادت می‌دهم که در سال‌های اخیر اگر درایت و فرمانپذیری سپاه از ولی امر مسلمین نبود بسیاری از مشکلات کشور لاینحل می ماند.

موسوی لارگانی با اشاره به وضعیت کشور بیان کرد: هر جا دولت‌ها در امورات اصلی کشور سستی کرده‌اند، سپاه بی ادعا و با تمام قوت جور مدیران پرادعا را کشیده است، به همین دلیل از فرماندهی سپاه پاسداران سپاسگزاری می کنم. هر جا کلید دولت برای باز کردن قفل‌ها مؤثر نبوده است، شاه کلید سپاه گره گشای مردم بوده است.

وی ادامه داد: شهرستان فلاورجان که شهرستان شهدای خط شکن است، اکنون به دلیل ناملایمات در شرایط نامناسبی قرار دارد؛ هرچند شرایط کلی استان اصفهان زیبنده این استان شهید پرور نیست. زاینده رود خشک و بی آب، مردم شاد و پرتلاش اصفهان را مأیوس و ناامید، کشاورزان را بیکار و باغداران را از هستی ساقط کرده است.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد که آقای رییس جمهور هم به قولشان به مردم استان اصفهان مبنی بر جاری نمودن آب در بستر زاینده رود عمل نکردند.

موسوی لاریگانی به نمایندگی از مردم شهید پرور استان اصفهان سردار جعفری را خطاب قرار داد و گفت: درخصوص حل معضل زاینده رود با تمام توان وارد میدان شوید و این استان پهناور را از نابودی و خالی شدن از سکنه نجات دهید؛ دیگر به دولت‌ها امیدی نیست.

وی ادامه داد: لازم می دانم به نمایندگی از شما خانواده‌های شهدا و جانبازان و مردم شریف شهرستان فلاورجان و روحانیان حاضر در انجمن به ترامپ و آل سعود خائن هشدار دهم که اگر دست از دشمنی با ملت ایران برندارید، بدانید همانطور که تاریخ شاهد عزت همیشگی مردم ایران و ذلت صهیونیسم و آمریکا بوده است، شما هم به این سرنوشت گرفتار خواهید شد، دستگاه دیپلماسی کشور نیز باید جواب یاوه ‌گویی های ترامپ را به صورت قاطع بدهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به سردار جعفری گفت: مردم شهیدپرور شهرستان فلاورجان سال‌هاست که آرزوی دیدار رهبری را دارند. خواهشا برای دست اندرکاران برگزاری این کنگره که ماه‌هاست شبانه روزی برای این برنامه زحمت می‌کشند و برای عموم مردم شهرستان فلاورجان دیداری با مقام معظم رهبری تدارک ببینند.

وی افزود: ضمن تقدیر و تشکر از تمام زحمات سپاه پاسداران در کل کشور به ویژه در استان اصفهان و شهرستان فلاورجان در ساخت سالن های ورزشی صالحین و ۹ دی، اعلام می کنم شهرستان فلاورجان در استان اصفهان کمترین سرانه ورزشی را دارد و جوانان و ورزشکاران مستعد این شهرستان جایی برای ورزش و تمرین ندارند.

نماینده مردم فلاورجان تأکید کرد: درخواست ما این است که چند سالن ورزشی دیگر در این شهرستان ساخته شود که جوان‌های شهرستان فلاورجان نیروی جوانی شان را در راه ورزش خرج کنند.

کد خبر 359361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.