اهدای نشان امیرقلی امینی به فرهیختگان

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اهدای نشان امیرقلی امینی به فرهیختگان به مناسبت هفته اصفهان خبر داد و گفت: به سه نفر از فرهیختگان در زمینه روزنامه‌نگاری، فرهنگ عامه اصفهان و کارآفرینی این نشان و لوح سپاس تعلق می‌گیرد.

رضا روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مرحوم امیرقلی امینی از فرهیختگان شهر اصفهان بوده است که در سه زمینه روزنامه‌نگاری، فرهنگ عامه اصفهان و کارآفرینی فعالیت می‌کرده است و آنچنان به مسائل فرهنگی شهر احساس مسئولیت داشته که منزل خود را به عنوان یک بنیاد فرهنگی به یادگار گذاشته است.

وی با اشاره به چگونگی انتخاب سه نفر فرهیخته برای اهدای نشان امیرقلی امینی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت شخصیت امیرقلی امینی در مباحث فرهنگی شهر اصفهان، هر ساله به مناسبت هفته اصفهان اشخاصی که در سه زمینه روزنامه‌نگاری، فرهنگ عامه و کارآفرینی شاخص هستند، توسط کارگروهی در شهرداری انتخاب می‌شوند و از آنها تقدیر می‌شود و نشان زرین و لوح سپاس به آنها تعلق می‌گیرد.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: در زمینه روزنامه‌نگاری به دکتر فضل‌الله صلواتی، در حوزه فرهنگ عامه به دکتر احمد مدنی و در راستای کارآفرینی به دکتر صبری نقاشیان لوح زرین و لوح سپاس اهدا می‌شود.

روحانی با اشاره به رونمایی از لوح زرین در نکوداشت اردیبهشت ماه اصفهان، تصریح کرد: رونمایی از این لوح توسط شهردار اصفهان صورت گرفت و انتخاب اعضا بر عهده کارگروه ویژه در شهرداری انجام شد.

کد خبر 359332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.