ایجاد میز پژوهش در هفته اصفهان

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در هفته اصفهان "میز پژوهش" در محل کتابخانه تخصصی هنر و اصفهان‌شناسی ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

طیبه فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته اصفهان پایگاه اطلاعاتی "اصفهان پژوهی" در کتابخانه تخصصی هنر و اصفهان‌شناسی به مخاطبان و علاقه‌مندان در زمینه شهر اصفهان اطلاعات ارائه می‌دهد.

وی افزود: بر اساس این طرح اطلاعات گردآوری شده در قالب مقالات و پژوهش‌های علمی و تاریخی شهر اصفهان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی در زمینه برنامه‌های کتابخانه مرکزی در هفته پژوهش، خاطرنشان کرد: در هفته پایانی آذرماه همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش، شبکه جامع مخاطبان کتابخانه‌ها راه‌اندازی می‌شود، همچنین از پرتال جدید کتابخانه‌های شهرداری اصفهان رونمایی خواهد شد.

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به رشد تکنولوژی و تمایل افراد به استفاده از وسایل الکترونیک، کتابخانه دیجیتال فرصت مناسبی را در اختیار دوستداران کتاب در فضایی به‌روز قرار می‌دهد.  

وی ادامه داد: در هفته پژوهش طراحی و اشاعه خبرنامه الکترونیکی مدیریت علم اطلاعات و دانش شناسی انجام خواهد شد و یک میز پژوهش هم در محل کتابخانه میرداماد و کتابخانه تخصصی حقوق ایجاد می‌شود.

فاطمی افزود: از یک کتاب با موضوعیت تاریخی داستانی با نویسندگی خانم دکتر والا در هفته پژوهش رونمایی خواهد شد.

کد خبر 359247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.