بسیج، نیروی کارامد درونی انقلاب است

شهرضا - نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: بسیج نیروی کارامد درونی انقلاب است که همواره با حضور فعال در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی، برای حل مشکلات کشور پیشگام بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرضا، حجت الاسلام علی نوری در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: فعالیت خبرنگاران در زمینه انعکاس اخبار و اطلاعات، پروژه سپاه‌هراسی دشمن را ناکام می‌گذارد.

وی ادامه داد: وقتی خبرنگاران و اندیشمندان متعهد با رعایت اصل امانت‌داری و صداقت، مطالب را منتشر می‌کنند، دشمنان در جنگ فرهنگی که بر مبنای نشر اخبار نادرست قرار دارد، شکست می‌خورند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا خاطرنشان کرد: حمله به روحانیت و تلاش برای تخریب جایگاه نهادهای حساسی مانند شورای نگهبان، بسیج و سپاه از سوی دشمنان، نشان می‌دهد که این نهادها در انجام رسالت انقلابی خود به درستی عمل کرده‌اند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته با اقتدار در همه عرصه‌ها وارد عمل شده است، تصریح کرد: بسیج نیروی کارامد درونی انقلاب است که همواره با حضور فعال در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی، برای حل مشکلات کشور پیشگام بوده است.

وی اضافه کرد: حضور بسیج مردمی و اثرگذاری آن در مناسبات سیاسی و اجتماعی، مربوط به زمان انقلاب اسلامی نبوده و از دوران صدر اسلام تاکنون وجود داشته است، حتی مرحوم میرزای شیرازی با بسیج نیروهای مردمی در مقابل انعقاد قرارداد استعماری انحصاری فروش تنباکو ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با بیان اینکه براساس آیات قرآنی اثربخشی بسیج مردمی در دوران انقلاب اسلامی بیشتر بوده است، یاداور شد: امام حسین(ع) برای حفظ اقتدار اسلام قیام کرد و بسیج در امتداد فرهنگ عاشورایی و برای تحقق همان اهداف، تلاش می‌کند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه موفقیت بسیجیان مشروط به ولایتمداری و حفظ نظم در همه عرصه‌ها است، تأکید کرد: بسیجیان تجلی صفات برجسته انسانی هستند و از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ثابت کرده‌اند که می‌توانند معضلات و مشکلات بزرگ کشور را حل کنند.

وی با بیان اینکه ترویج مبانی اسلامی در همه جهان و برافراشتن پرچم اسلام در سراسر عالم، مهمترین آرمان بسیج است، تصریح کرد: تفکر بسیجی در همه کشورهای جهان نفوذ کرده است، به همین دلیل در کشورهای مسلمان مانند عراق و افغانستان و سوریه، نیروهای مردمی برای مقابله با گروه‌های تروریستی مانند داعش ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به ترویج بیش از ۸۰ هزار شبهه درخصوص ارزش‌های انقلابی و اسلامی از سوی دشمنان، تأکید کرد: تمجید عوامل رژیم فاسد پهلوی یا بزرگنمایی مشکلات کشور، نمی‌تواند در روحیه انقلابی و تفکر بسیجی مردم ایران خللی وارد کند.

وی ادامه داد: جهل مردم باعث شد تا امام حسین(ع) با مظلومیت به شهادت برسد، بنابراین در این ایام نیز باید رژیم پهلوی و گروهک منافقین و سایر دشمنان به درستی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب معرفی شوند.

کد خبر 359079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.