تاج‌الدین و نوربخش خودشان را وقف جامعه کارگری کرده بودند

اصفهان- وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عده‌ای کارگران را وقف خودشان می‌کردند ولی تاج‌الدین و نوربخش خودشان را وقف جامعه کارگری کرده بودند این تفاوت آنها با دیگر مدیران است.

به گزارش ایمنا، علی ربیعی امروز یکشنبه در مراسم ترحیم عبدالرحمان تاج‌الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی و دکتر تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مسجد اعظم حسین‌آباد اصفهان با اشاره به خدمت خالصانه آن‌ها گفت: حدود ۴۰ سال است که مرحوم تاج‌الدین را از نزدیک می شناسم و با ایشان ارتباط داشتم همچنین حدود ۵ سال با مرحوم نوربخش همکار بودم، زندگی این دو در گذشته و تا کنون هیچ تغییری نکرده بود و همیشه خدمت خالصانه به جامعه کارگری را افتخاری بزرگ برای خود می دانستند.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر این دو عزیز حاکی از آن بود که وجدان جامعه خادم خودش را تشخیص می‌دهد و احساس جامعه این بود که خادم جامعه و خادم کارگرانی که پاک زندگی کرده اند را از دست داده است. مردم خادمان خود را می‌شناسند و به آنها احترام می گذارند و استقبال باشکوه از مراسم تشییع جنازه آنها نشان از قدرشناسی مردم از خادمان خود دارد.

ربیعی گفت: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان اقتصادی کشور است و نگرانی آنها همیشه از این بود که اموال و سرمایه زندگی کارگران کشور که در این سازمان است محافظت شود. هر دو نفر در نگهداری از اموال سازمان بسیار کوشا و معتقد بودند اموال سازمان زندگی و سرمایه کارگران است و وظیفه دارند به بهترین نحو از آن محافظت و نگهداری کنند ما زندگی و کار این دو بزرگوار و خدمت خالصانه این دو عزیز را دیدیم و شهادت می دهیم و خداوند این دو را در زمره شهدای بزرگ محشور فرماید.

وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به شناخت خانواده تاج‌الدین به عنوان خانواده انقلابی که یکی از فرزندان خود را نیز تقدیم انقلاب کرده بود و همچنین خانواده نوربخش نیز که یکی از  خانواده های انقلابی جامعه است، گفت: چیزهایی را که در این چند روز از این دو عزیز می‌شنویم گویی جامعه کارگری پدری بزرگوار و یا برادر عزیز را از دست داده است حیف بود که آنها در بستر بیماری بمیرند.

ربیعی گفت:  آقای تاج‌الدین چندین بار می خواست از سازمان برود و گفته بود "با این فشارهایی که از طرف مجلس و برخی نهادها وارد می‌شود دیگر توان ادامه کار ندارم" اما با همت والای خود این راه را ادامه دادد. این دو عزیز با هم رفتند و این افتخاری بزرگ برای این دو دوست است که در کنار هم  و سر در روی شانه هم به دیار باقی شتافتند.

مراسم ترحیم عبدالرحمان تاج‌الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی با حضور باشکوه مردم، مسئولان، مدیران و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی، شهردار اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و کانون‌های کارگری و بازنشستگی و تشکل‌های صنفی در مسجد اعظم حسین‌آباد اصفهان برگزار شد.

کد خبر 358943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.