هفدهمین نمایشگاه ترموتک در اصفهان برگزار می شود

هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان که با برند نمایشگاهی «ترموتک» فعالیت می کند با حضور ۷۶ شرکت معتبر از سراسر کشور ۲۹ آبان‌ماه امسال افتتاح می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این نمایشگاه روزهای ۲۹ آبان‌ماه تا دوم آذرماه امسال در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان، واقع در پل شهرستان برپا می شود.

مشارکت‌کنندگان از استان های اصفهان، تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت تا کالاها و خدمات خود در حوزه های تجهیزات و تاسیسات گرمایشی، تجهیزات و سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع، لوازم، خدمات و صنایع وابسته تاسیساتی، لوله و اتصالات و تجهیزات برقی و الکترونیکی سرمایشی و گرمایشی را به نمایش عمومی بگذارند.

برندهای معتبری همچون پاکمن، رادمن، گلریز رهنان، نوید پمپ، تهویه نیا، ساری پویا، تهویه آریا، صنعت بخار سپاهان، تهران پلیمر یارا، سامان آتش، تهویه دماوند، یکتا تهویه، گروه صنعتی شاهرخی، ایران مشعل و پرماسان در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت، همچنین صنایع برودتی نصر، اصفهان دما، هواتراز سپاهان و صنعت بخار سپاهان از جمله برندهای معتبر استان اصفهان به شمار می روند که محصولات خود را در نمایشگاه امسال به نمایش خواهند گذاشت.

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان (ترموتک) جایگاهی برای توسعه روابط تجاری، برقراری روابط جدید و حفظ روابط گذشته است.

این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای ۲۹ آبان‌ماه تا دوم آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

کد خبر 358905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.