فرهنگ و هنر دوباره جان می‌گیرد

خاک دوباره از صحنه ها بر می‌خیزد و صدای ساز آرام آرام از گوشه و کنار شهر بلند می‌شود؛ هنر جان دوباره می‌گیرد تا فرهنگ را با خود همراه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته پیش رو فرهنگ و هنر جان تازه می‌گیرد و جشنواره تئاتر به صحنه‌ها انرژی می‌دهد صحنه‌هایی که چند هفته‌ای خالی از تئاتر بود و اینک با تئاترهایی چون تئوری میس کال، سوته دلان، ‌چای تلخ، استرالیا،کرگدن با گل‌های ریز قرمز، افرا و ... چراغ تئاتر را روشن می‌کنند.

گالری‌ها:

گالری نگرش نمایشگاه "عکس‌های بدون عنوان" مجموعه آثار امین یوسفی را از ۲۵ آبان تا ۷ آذر از ساعت ۱۰ تا ۲۲ به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه نقاشی‌خط "سفرنامه باران" مجموعه آثار حمیدرضا قومی‌نژاد از ۱۵ تا ۲۶ آبان ساعت ۸ تا ۲۰ در خانه تاریخی مشیرالملک واقع در خیابان مشیر، کوی هارونیه برپاست.

نمایشگاه نقاشی "رنگ هستی" توسط انجمن توانخواهان آسوده مأوی از ۲۶ آبان تا دوم آذر از ساعت ۹ تا ۲۰ در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

نمایشگاه کروکی و آبرنگ "حس فضا" از ۲۵ تا ۳۰ آبان از ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۳ در خانه تاریخی صفوی برپاست.

گالری نقش قلم نمایشگاه گروهی نقاشی "فصل دوم حس لحظه‌ها" از ۲۵ آبان تا ۸ آذر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان است.

نمایشگاه "لایه‌ها" مجموعه آثار زهرا قراخانی در گالری امروز از ۲۵ تا ۱۲ آذر ساعت ۱۱ تا ۱۹ برپاست.

نمایشگاه نقاشی جواد طاهری از ۱۸ آبان تا یک آذر در گالری دیدار از ساعت ۱۶ تا ۲۰ واقع در خیابان توحید، خیابان شهید قندی برگزار می‌شود.

نمایشگاه "نمایش بی بلیط از یک باغ ناخواسته" مجموعه آثار صادق خلیفه از ۲۵ تا ۳۰ آبان ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری اکنون برپاست.

نمایشگاه گروهی نقاشی نگارگری، رنگ روغن و آبرنگ از ۲۵ تا ۲۹ آبان ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری نگاه نو برگزار می‌شود.

تئاترها:

تئاتر افرا به کارگردانی احسان جانمی تا ۲۸ آبان در تالار هنر  روی صحنه است.

تئاتر کمدی "شاهرخ خان" از ۲۵ آبان تا ۱۵ آذر در هنرستان هنرهای زیبا ساعت ۱۹:۳۰ میزبان هنر دوستان است.

نمایش "حسنی و دیو راه باریک پشت کوه" به کارگردانی میثم طاهری از ۱۸ تا ۲۹ آبان در تماشاخانه نگاه شهرستان نجف آباد به روی صحنه می‌رود.

موسیقی:

کنسرت کوئینت تهران یک آذر در هنر سرای خورشید ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

 سینماها:

در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر فیلم‌های جاده قدیم، خانم یایا، هشتگ، گرگ‌ بازی، عرق سرد، شعله ور، هزارپا، مغزهای کوچک زنگ زده، تنگه ابوقریب، لازانیا، ماهورا، لس آنجلس تهران و پیشونی سفید ۲ اکران می‌شود.

در سینما سپاهان فیلم‌های مغزهای کوچک زنگ زده، هشتگ، لازانیا و خانم یایا اکران می‌شود و سینما فلسطین اصفهان خانم یایا، هشتگ، لازانیا و مغزهای کوچک زنگ زده را روی پرده دارد.

فیلم‌های لس آنجلس تهران، خانم یایا در سینما قدس اکران می‌شود.

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان فیلم‌های درمسیر باران، ‌ مغزهای کوچک زنگ زده، ماهورا، گرگ بازی، لس آنجلس تهران، هشتگ، جاده قدیم، خانم یایا و لازانیا را اکران می‌کند.

در سینماهای شهرستان، سینما فرهنگ فولادشهر مغزهای کوچک زنگ زده، پیشونی سفید ۲، هشتگ، لس آنجلس تهران، لازانیا و خانم یایا، سینما یاسمن شاهین شهر پیشونی سفید ۲، لازانیا، خانم یایا و گرگ بازی و در سینما شاهین طلایی شاهین شهر نیز مغزهای کوچک زنگ زده، لس آنجلس تهران و لازانیا اکران می‌شود.

کد خبر 358832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.