مرحوم تاج الدین به مسائل نگاه ملی داشت

نماینده اصفهان در دوره ششم مجلس شورای اسلامی گفت: تاج الدین برنامه‌های مدیران اصفهانی را دنبال و کارهایی را که از آنها انتظار داشت به شدت پیگیری می‌کرد؛ تلاش و انگیزه مرحوم تاج الدین در راستای رفع مشکلات و معضلات اصفهان ستودنی بود.

اکرم مصوری منش که با مرحوم عبدالرحمن تاج الدین به طور مشترک نمایندگی مردم اصفهان در دوره ششم مجلس را برعهده داشتند، در مورد منش سیاسی و کارنامه کاری وی به خبرنگار ایمنا گفت: مرحوم تاج الدین از قشر کارگر و حامی کارگران بود که توانست با طی کردن سلسله مراتب  به مجلس راه یابد، بنابراین کارگران و شرایط قشر ضعیف جامعه را به خوبی درک می‌کرد.

مصوری منش افزود: در آن زمان یعنی در دوره ششم مجلس شورای اسلامی تاج الدین نمایندگی کارگران را بر عهده داشت و با پشتکاری وصف ناشدنی به دنبال حل مسائل و مشکلات این بخش از جامعه بود.

تلاش تاج الدین برای رفع مشکلات اصفهان ستودنی بود

وی برنامه‌های مدیران اصفهانی را دنبال و کارهایی را که از آنها انتظار داشت به شدت پیگیری می‌کرد؛ تلاش و انگیزه مرحوم تاج الدین در راستای رفع مشکلات و معضلات اصفهان ستودنی بود.

نماینده اصفهان در  مجلس ششم یادآورشد: هر چند تاج الدین در جلسات مدیران اصفهان شرکت می‌کرد، اما سعی او همیشه بر این بود که همراه با مردم باشد و صحبت‌ها و درددلهای آنها را بشنود؛ زیرا ارتباطات تنگاتنگی با آنها داشت و مردم هم او را به عنوان یک چهره مردمی  قبول داشتند و می خواستند که حرف هایشان را به او بگویند، بنابراین با شور و گرمی بسیاری از وی استقبال می کردند.

مصوری منش اضافه کرد: در دوره پنجم و ششم که تاج الدین نماینده مردم  اصفهان در مجلس بود، به مسائل نگاه ملی داشت و مشکلات را از بعد کلان می دید و از آن جا که نماینده قشر کارگر بود، به درستی این وظیفه را انجام می‌داد.  وی بسیار با انگیزه و پشتکار زیادی در تلاش برای تصویب قوانینی به نفع کارگران بود.

تاج الدین حامی همیشگی اصلاح طلبان بود

این نماینده پیشین اصفهان افزود: در حال حاضر هم که با آقای سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همکاری داشت که ایشان هم به عنوان حامی و دلسوز کارگران دربین مردم معروف و زبانزد بود؛ این دو همیشه با هم همراه وحتی مرگشان هم باهم بود.

مصوری منش گفت: سیاسی‌ترین دوره مجلس، مجلس ششم بود که نمایندگان سعی می کردند با توجه به مقتضیات آن دوره زمانی، نوعی گشایش و توسعه سیاسی در کشور ایجاد کنند، ما هم که در طیف اصلاح طلبان بودیم و سعی می‌کردیم اصلاحات در سطح کشور محقق واجرایی شود؛ در همین راستا مرحوم تاج الدین درخود مجلس‌ و بیرون از آن با اصلاح طلبان همراهی و همکاری می‌کردند و بیشترین قوانین کاری که در حمایت ازکارگران تصویب می شد به پشتوانه مرحوم تاج الدین بود.

کد خبر 358785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.