پیام تسلیت رییس شورای شهر اصفهان به مناسبت درگذشت عبدالرحمن تاج‌الدین

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در پی درگذشت نابهنگام شادروان عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش ایمنا، فتح الله معین، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با صدور پیامی  درگذشت عبدالرحمن تاج‌الدین را تسلیت گفت .
متن پیام تسلیت  وی به شرح زیر است...
بازگشت همه به سوی اوست.
خبر ناگوار درگذشت برادر خادم و صدیق‌مان شادروان حاج عبدالرحمن تاج الدین اندوه و تالمی سخت بر دلهایمان نهاد. فقدان این یار دیرین که همواره در طی سالیان پس از انقلاب دغدغه خدمت به مردم به ویژه قشر شریف و زحمتکش کارگر را داشت و در تمامی مسئولیت هایش چه آن هنگام که نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی بود و چه این دوران که در سازمان تأمین اجتماعی مشغول به خدمت صادقانه بود این مهم عیان و برجسته بود.
در اندوه از دست دادن این برادر دلسوز و خدوم تسلیت واژه حقیری است که هرگز نخواهد توانست بر این داغ و درد مرهمی باشد هر چند گریز و گزیری از آن نیست.
بدین وسیله مراتب تسلیت و همدردی کلیه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان را به خاندان جلیل و سوگوار تاج الدین به ویژه نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی سرکار خانم دکتر ناهید تاج الدین، جامعه بزرگ و عزیز کارگری و مردم گرانقدر اصفهان ابراز داشته و از درگاه حق تعالی برای روح آن عزیز سفر کرده آمرزش و آرامش ابدی و پاداش نیک و برای بازماندگان شکیبایی مسألت دارم.
چه زیباست پرکشیدن آن سفر کرده در شب شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) که انشاءا... از شفاعت ایشان بهره مند شده و سالها خدمت صادقانه باقیات الصالحات و توشه راه ایشان باشد.
فتح الله معین
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان
 

کد خبر 358776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.