پیام‌ تسلیت رییس قوه قضاییه و وزیر بهداشت برای درگذشت نوربخش و تاج‌الدین

در پی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی بر اثر سانحه رانندگی در جریان سفر به استان گلستان، جمعی از مسئولان کشور این ضایعه را تسلیت گفتند.

به گزارش ایمنا، سید محمدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان عصر امروز در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شدند و در بیمارستان جان باختند.

به همین مناسبت جمعی از مسئولان کشور از جمله آیت‌الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیریهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور،

پیام تسلیت رییس  قوه قضاییه به مناسبت درگذشت مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی

آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی درگذشت مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی که در سانحه رانندگی جان باختند را تسلیت گفت.

 متن کامل پیام تسلیت رییس  قوه قضاییه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و تاسف بار رانندگی در استان گلستان که منجر به جان باختن مرحوم دکترسید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی و امور مجلس ایشان مرحوم عبدالرحمن تاج الدین گردید، موجب تاثر اینجانب شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده این عزیزان، این مصیبت را به بازماندگان و کارکنان خدوم سازمان تامین اجتماعی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان این حادثه رحمت و مغفرت الهی مسئلت دارم.

پیام تسلیت سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

ناباورانه خبر درگذشت دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس آن سازمان در پی سانحه رانندگی و حین ماموریت اداری و خدمت به مردم عزیزمان را شنیدم.

با کمال تاسف و تاثر این ضایعه سنگین را به خانوادههای محترم ایشان و همچنین همکاران ارجمند در سازمان تامین اجتماعی و جامعه پزشکی تسلیت می‌گویم.

در شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و با توسل به آن امام همام؛ از پروردگار منّان، رحمت بیکران برای آن خادمان ملت، و شکیبایی و سلامت برای عموم بازماندگان خواهانم.

 دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دکتر کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور نیز در پیامی درگذشت دکتر تقی نوربخش و آقای تاج الدین را تسلیت گفت. متن پیام کولیوند به این شرح است:

 انا لله و انا الیه راجعون

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هـستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

بدینوسیله درگذشت دکتر تقی نوریخش مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

دکتر پیرحسین کولیوند

سرپرست سازمان اورژانس کشور

کد خبر 358762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.