مقاومت و ایستادگی مردم غزه، بار دیگر باعث  شکست دشمنان شد

برخوارـ امام جمعه شهرستان برخوار گفت: یک بار دیگر مقاومت مردم فلسطین و غزه نتیجه داد و با شکست رژیم صهیونیستی، وعدۀ الهی محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته شهر دولت آباد اظهار کرد: در روزهای گذشته رژیم صهیونیستی چندین مرتبه بعضی از مناطق شهر غزه را بمباران کرد که در پاسخ به این حملات؛ نیروهای مقاومت با پرتاب چندین فروند موشک به داخل شهرهای اشغالی رُعب و وحشت را در دل های سران صهیونیستی ایجاد کردند و همین اقدام باعث شد که وزیر جنگ آنها استعفا بدهد و دست از جنایت علیه مردم مسلمان غزه بردارند.

وی گفت: این رژیم غاصب ادعا می کند که گنبد آهنین دارد و سامانه هایی دارد که نمی گذارد هواپیماها یا موشک به سرزمین اشغالی اصابت کند و اصابت موشک به شهرهای اشغالی نشان داد که گنبد آهنینی که ادعا می کنند آسیب پذیر است و قدرتی که ادعا می کنند دروغ است و در واقع همان وعده الهی  و تارهای عنکبوت بوده که سست و نابود شدنی است.

امام جمعه دلت آباد افزود:‌ فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی این رژیم تا ۲۵ سال آینده در حال تحقق است و استعفای وزیر جنگ آنها نیز نشان دهندۀ عدم اتحاد و انسجام این رژیم است که خود علامت دیگری در راستای فروپاشی اسراییل است.

وی تصریح کرد: باید بدانیم که در مقابل استکبار باید مقاومت کرد چرا که کوتاه آمدن و سستی در مقابل استکبار سبب گستاخی و حمله های بیشتر آنها می شود، اما اگر در مقابل آنها با قدرت بایستیم، موفق خواهیم شد و باعث کوتاه کردن دست آنها می شویم.

حجت الاسلام محمود آبادی با گرامیداشت ۲۴ آبان ماه سالروز رحلت علامه بزرگوار محمد حسین طباطبائی گفت: علامه طباطبایی محصول تربیت اسلام بود و تفسیری که نوشته است، بنا به فرمایش آیت الله جوادی آملی، اگر کسی ادعا کند که همۀ آن را می فهمد دروغ گفته است و شهید مطهری در مورد تفسیر المیزان مطرح کرد"هر سوالی که داشتم در «المیزان» جوابش را می گرفتم."

وی  اظهار کرد: علامه طباطبایی این اثر گران قدر را به واسطه طهارت روح ایجاد کرد و به واسطه خودسازی و عبادت محرم قرآن شد تا توانست این اثر با ارزش را به جامعه تحویل دهد که امیدوارم بتوانیم از معارفی که در این تفسیر دارد استفاده کنیم و در مسیر سعادت قدم برداریم.

امام جمعه دولت آباد سالروز به امامت رسیدن حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان افزود: برای تعجیل در فرج باید همه متوجه امام زمان باشند و با اعمال، رفتار و گفتارمان طبق آنچه که ایشان می خواهد باشیم.

حجت الاسلام محمود آبادی گفت:‌ عملیات توسعه و ساخت فضای مسجد جامع و مصلی به دلیل کمبود بودجه متوقف شده و نیازمند حمایت خیران برای این امر مقدس و خطیر است.

کد خبر 358758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.