دفتر ارتباطات مردمی ناهید تاج الدین به مردم و نماینده اصفهان تسلیت گفت

دفتر ارتباطات مردمی ناهید تاج الدین، در پیامی ضایعه تابسوز درگذشت عبدالرحمن تاج الدین در حین مأموریت را به مردم شریف اصفهان و نماینده آنها ناهید تاج الدین تسلیت گفته است.

به گزارش ایمنا، متن کامل پیام دفتر ارتباطات مردمی ناهید تاج الدین که در اینستاگرام وی نیز منتشر شده، به شرح زیر است:

اگر داغ دل بود ما دیده ایم

اگر خون دل بود ما خورده‌ایم

اگر دل دلیل است آورده ایم

اگر داغ شرط است ما برده‌ایم

خزان به انتها نرسیده، خزان دیگری دفتر خاطرات ما را درنوردید و برگی از خاطرات زرین اصفهان بر زمین افتاد. خبر کوتاه بود و پر دریغ در سالروز ۲۵ آبان و درست در سالروز حماسه و ایثار اصفهان مردی از جنس مردم، شهادت گونه عروج نمود و رفت. پیش از همه آنها که پا به پایشان در جبهه حق علیه باطل و بعد از آن در جبهه صنعت و بعدتر در جبهه قانون ‌گذاری جنگید.

«عبدالرحمن تاج الدین» مردی از جنس مردم بود،کارگری که دیوانسالاری و حضور در سطح تراز اول مدیران در آن کارگر نیفتاد و تا انتها نماینده دغدغه مند طبقه کارگر باقی ماند.

مدیری که در عین اینکه هیچ گاه از خاستگاه خویش یعنی طبقه کارگر روی برنگرداند، اما در عین حال در دامن عوام گرایی و عوام زدگی نیز نیفتاد و مرزهای مصلحت و خوشایند مردم را به دقت رعایت نمود.

انسانی شریف و زحمت کش که سرانجام نیز در حین خدمت و در اثر تصادف هیئت همراه وزیر کار و در خلال مأموریت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

دفتر ارتباطات مردمی ناهید تاج الدین، نماینده مردم شریف اصفهان این ضایعه تابسوز و این فقدان حزن انگیز را به مردم شریف اصفهان و نماینده مردمی آنها سرکار خانم ناهید تاج الدین تسلیت عرض می کند و از درگاه باری تعالی برای آن فقید سعید آمرزش و برای بازماندگانش صبر مسألت می نماید.

به گزارش ایمنا، عبدالرحمن تاج‌الدین(متولد ۱۳۳۴ در اصفهان) نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ اصفهان در دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی بود. عضویت در خانه کارگر و معاون حقوقی و امور مجلس از دیگر سوابق وی بود.

تاج الدین، برادر شهید و عموی ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۷ دچار سانحه رانندگی شد و بعد از انتقال به بیمارستان درگذشت.

کد خبر 358720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.