نگهداری فضای سبز با مشارکت بخش خصوصی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به برگزاری مناقصه عمومی، عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز شهر قزوین در سال ۹۷ و ۹۸ با مشارکت بخش خصوصی و نظارت عالی کارشناسان سازمان انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدصادق مظفری با اشاره به درج فراخوان شناسایی پیمانکاران فضای سبز در روزنامه‌های سراسری و محلی اظهار کرد: با سیر مراحل اداری و قانونی تعداد شش شرکت پیمانکاری واجد شرایط به‌عنوان برندگان مناقصه مشخص شده و امور حفظ و نگهداری فضای سبز به آنان واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت عالیه بر عملکرد این پیمانکاران بر عهده کارشناسان ناظر سازمان است که به صورت بازدیدهای میدانی و روزانه انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین تصریح کرد: اقدامات نظارتی به منظور حفظ کیفیت فضای سبز و جلوگیری از کمترین خسارت و آسیب به فضای سبز شهری انجام می‌شود و کارشناسان ناظر سازمان طبق دفترچه پیمان وظیفه نظارت بر حُسن انجام کار پیمانکاران را بر عهده دارند.  

مظفری گفت: عملیات حفظ و نگهداری شامل همه تأسیسات و ابنیه بوستان‌ها، فضای سبز میادین، معابر اصلی و فرعی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های سطح شهر، موتورخانه‌ها و بازیگاه‌ها است.

کد خبر 358547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.