وفایی‌خواه: فضای جشنواره پویا است

کارگردان فیلم "عافیت" گفت: مهمترین اصل برای یک فیلم‌ساز دیده شدن فیلمش توسط مخاطبان است، زمانی که وارد سالن مملو از تماشاچی می‌شویم بسیار دلگرم کننده است وباعث ایجاد انگیزه در فیلم‌سازها می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا ‌وفایی‌خواه یکی از کارگردانان حاضر در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره نحوه برگزاری این جشنواره اظهار کرد: از همان روزی که فیلم‌ها اعلام شد همه از تعداد بالای آثار تعجب کردند و می‌دانستند که این حجم بالا فیلم نیاز به مدیریت درست و دقیق دارد.

کارگردان فیلم "عافیت" ادامه داد: مشکلات خاصی در برگزاری وجود نداشته است که بخواهیم بزرگش کنیم اما یک سری برنامه ریزی‌ها مثل ورکشاپ‌ها چون هم‌زمان با اکران‌ فلیم‌ها بود نتوانستیم درست به آن‌ها برسیم. در کل برنامه‌ریزی خوب بود و روند برگزاری خوب پیش رفت ضمن اینکه یک سری از مشکلات داخل خانوادگی است و افراد عضو انجمن سینما با انتقال این مشکلات به مسئولان بالا دستی‌ سعی در حل و فصل آن داشتند.

وی فضای جشنواره را فضایی پویا دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین اصل برای یک فیلم‌ساز دیده شدن فیلمش توسط مخاطبان است، زمانی که وارد سالن می‌شویم و می‌بینیم که حتی در سانس‌های فوق العاده سالن پر است و مخاطبانی هستند که روی زمین نشستند بسیار دلگرم کننده است وباعث ایجاد انگیزه در فیلم‌سازها می‌شود.

وفایی‌خواه درباره فیلم خود تصریح کرد: فیلم عافیت اولین تجربه من بود و به عنوان پایان دوره من برای انجمن سینما ساخته شد. داستان فیلم درباره پسری است که پدر خود را برای گرفتن معافیت سربازی وادار به بازی کردن نقش در کمیسیون پزشکی می‌کند. این فیلم در جشنواره‌های متعددی مانند جشن خانه سینما و جشنواره منطقه‌ای در کاشان نیز اکران شده است.

کد خبر 358480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.