صندلی لرزان نمازی روی نیمکت ذوب‌آهن

نتایج تیم فوتبال ذوب‌آهن در این فصل به صورتی بوده که هیچ بعید نیست تا قبل از پایان نیم فصل اول لیگ شاهد تغییراتی بر روی نیمکت این تیم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنطور که از واکنش هواداران ذوب‌آهن در فضای مجازی و مصاحبه مدیران رده بالای باشگاه مشخص است شرایط برای امید نمازی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصلا خوب پیش نرفته و هیچ بعید نیست که او در همین فاصله باقیمانده تا پایان نیم فصل اول لیگ راه خروج از ذوب‌آهن را در پیش بگیرد.

سرمربی نه چندان باتجربه ذوب‌آهن که قبل از این به عنوان دستیار در کنار کی‌روش کار کرده بود و مدتی هم بر روی نیمکت استیل آذین نشست، قرار بود که در ابتدای فصل گذشته و با نظر مستقیم سعید آذری به عنوان جانشین مجتبی حسینی به تیم اضافه شود اما نظر رییس هیئت مدیره به سمت امیر قلعه‌نویی چرخید تا نمازی بلیت پروازش از آمریکا به ایران را یکسال به تعویق بیندازد و در ابتدای این فصل خیلی زود دوباره چمدان‌های خودش را بست و به ایران آمد تا جای امیر قلعه‌نویی را بر روی نیمکت ذوب‌آهن بگیرد.

البته برعکس چیزی که منتقدان نمازی در مورد او صحبت می‌کنند سرمربی ذوب‌آهنی‌ها هیچگاه در دوران حضورش در فوتبال اصفهان صحبت از قهرمانی و کسب جام با ذوب‌آهن نکرد ولی قرار هم نبود که تیم نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر دچار این حال و روز شود و حریفی دست و پا بسته برای رقبایش باشد.

ضمن اینکه نباید این مسئله را هم فراموش کنیم که ذوب‌آهن از تیم موفق سال گذشته بازیکنان مهمی مثل کی‌روش استنلی، جرج ولیسانی، خالد شفیعی ،بختیار رحمانی ،مرتضی تبریزی و مهدی رجب‌زاده را از دست داده ولی در طرف دیگر یارگیری ذوب‌آهن به نسبت بودجه‌اش آنقدرها هم بد نبوده و ذوبی ها یکی از فعال‌ترین تیم‌های حاضر در نقل و انتقالات بودند.

حتی ذوبی ها بعد از پایان این مهلت دو مهاجم جدید و آزاد هم خریدند تا مشکلاتشان در خط حمله حل شود ولی بهانه تکراری نمازی در مصاحبه‌هایش، انجام بازی خوب از جانب تیمش و فرصت‌سوزی‌هایی است که امکان پیروزی را از ذوب‌آهن می گیرد.

با این حال نمازی حتی برای احیای مجدد تیمش هم توانایی لازم را ندارد و زمانی‌که این سرمربی با آرام‌ترین و بی سروصدا ترین بازیکن ذوب‌آهن که بزرگ فوتبال ذوب‌آهن هم به حساب می آید در جریان تمرینات جروبحث لفظی پیدا می‌کند باید مطمئن بود که دوران کاری‌اش در تیم به پایان رسیده و فقط یک معجزه می‌تواند نمازی را از این شرایط نجات دهد.

انتقادات صریح اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن به صورت مستقیم عملکرد امید نمازی را تحت تاثیر قرار داده و حتی مصاحبه‌های جهت‌دار سعید آذری و ربط دادن ناکامی‌ها به مدیریت خودش هم باعث نشده که فشار انتقاد از روی دوش نمازی برداشته شود.

از طرف دیگر ذوب‌آهن نماینده ایران در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا هم خواهد بود و با شرایطی که این ذوب‌آهن دارد بعید است که برای نماینده آسیایی ایران هم بتوان آینده روشنی را متصور بود مگر اینکه در  یک ماه آینده اتفاقات جدیدی رخ دهد و مدیران ذوب‌آهن برای احیای دوباره تیمشان دست به گرفتن تصمیماتی قابل پیش‌بینی بزنند.

کد خبر 358369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.