بازی با تیم های پایین جدول سخت است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند: تمام تیم‌ها لیگ قابل احترام هستند و مقابل هیچ تیمی از پیش برنده نیستیم ضمن اینکه در این شرایط بازی با تیم‌هایی که در رده‌های پایینی لیگ قرار دارند سخت است چون این تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و کار را برای تیم مقابل سخت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با برتری چهار بر یک تیم فوتسال گیتی پسند مقابل سوهان محمد سیما قم دنبال شد و گیتی پسند با این پیروزی صدر نشینی خود را در جدول لیگ برتر حفظ کرد. پس از بازی رضا لک سرمربی تیم گیتی پسند گفت: در دقایق پایانی نیمه اول توانتسیم به گل برسیم و می‌دانستیم در نیمه دوم با استفاده از ضربات ایستگاهی و اشتباهات حریف اختلاف را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم توانستیم بر بازی مسلط شویم و اختلاف را بیشتر و بازی را کنترل کنیم ضمن اینکه تیم سوهان تیم با برنامه‌ای بود، آن‌ها در ابتدا بازی با دفاع فشرده در زمین ظاهر شدند و در ادامه سعی داشتند تا با استفاده از ضد حملات به گل برسند. 

سرمربی تیم گیتی پسند درباره عملکرد سپهر محمدی دروازه‌بان این تیم نیز اظهار کرد: سپهر محمدی مانند تمام بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشت و وظیفه خود را به خوبی انجام داد و توانست خود را نشان دهد. محمدی نیاز به آرامش دارد و ما سعی کردیم این آرامش را به او بدهیم البته مصدومیت جزئی نیز داشت که کمی کار را برای او سخت کرده بود.

لک در پاسخ به سوالی درباره عملکرد گیتی پسند در فصل نقل انتقالات، عنوان کرد: به دلیل پر شدن لیست بازیکنان دیگر نمی‌توانیم خریدی داشته باشیم و فقط می‌توانستیم در نیم فصل بازیکن جذب کنیم که یک بازیکن برزیلی جذب کردیم. به دلیل اضافه شدن این بازیکن در پلی‌آف لیگ نیاز داشتیم بازیکنی که لیگ ایران و بازیکنان را بشناسد جذب کنیم، او با چند بازیکن ما سابقه هم‌بازی بودن دارد و همچنین شناخت مناسبی از لیگ دارد که به همین دلیل تصمیم بر جذب او گرفتیم.

وی درباره بازی هفته آینده گیتی پسند مقابل تیم قعر نشین شهرداری ساوه تصریح کرد: تمام تیم‌ها لیگ قابل احترام هستند و مقابل هیچ تیمی از پیش برنده نیستیم ضمن اینکه در این شرایط بازی با تیم‌هایی که در رده‌های پایینی لیگ قرار دارند سخت است چون این تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و کار را برای تیم مقابل سخت خواهند کرد.

کد خبر 358151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.