قلعه نویی: سایپا یک موقعیت ۵۰ درصدی هم نداشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با بازی منطقی پیروزی شیرینی بدست آوردیم و زدن سه گل به سایپا کار هر تیمی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پس از برتری سه بر صفر این تیم مقابل سایپا در کنفرانس خبری، گفت: با یک بازی منطقی یک پیروزی خوب به ‌دست آوردیم، تمام بازیکنان را بخاطر این پیروزی ستایش می‌کنم و به هواداران و کارگران فولاد مبارکه تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: تیم سایپا تیم بزرگی است و مربی بزرگی نیز دارد، آن‌ها در بازی قبلی علیرغم ۱۰ نفر شدن توانستند پیروز شوند و به مرحله بعد جام حذفی صعود کنند اما امروز یک موقعیت ۵۰ درصدی هم نداشتند و از این بابت به بازیکنانم تبریک می‌گویم. برای ما سه امتیاز و کلین شیت مهم بود، به تیم خوب سایپا سه گل زدن کار هر تیمی نیست و امروز روز خوب ما بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه آیا صحبتی با سازمان لیگ درباره بازی معوقه سپاهان با پرسپولیس و احتمال برگزاری این مسابقه پس از نیم فصل شده است یا خیر؟ پاسخ داد: برای پرسپولیس در بازی فردا آرزو موفقیت می‌کنم و نگاه به بازی فردا باید ملی باشد. هنوز درباره بازی ما با پرسپولیس اعلام رسمی نشده است و زمانی که اعلام رسمی شد باشگاه موضع گیری خواهد کرد. با شناختی که نسبت عدالت سازمان لیگ و عدالت در بازی‌ها داریم اطمینان دارم سعید فتاحی این کار را نخواهد کرد.

قلعه نویی درباره هواداران و مشکلات آنها برای رسیدن به ورزشگاه، عنوان کرد: در تبریز نیز شرایط برای هواداران و رسیدن آنها به ورزشگاه شرایط سخت است، تماشاگران تمام سرمایه هستند و مسئولین باید و باید برای رفت و آمد آنها فکری کنند. امروز هم شهردار اصفهان در ورزشگاه حضور یافتند و از ایشان می‌خواهم برای شرایط رفت و آمد و شرایط اطراف ورزشگاه کنند، هواداران ما بهترین هواداران دنیا هستند و لیاقت آنها بیشتر از اینهاست.

وی درباره درخشش کی روش نیز تصریح کرد: ما یک بازیکن داریم که عالی بوده، آن سپاهان است و استنلی هم عضوی از سپاهان به شمار می رود.

کد خبر 358143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.