گیتی پسند در اصفهان فقط پیروز می شود

تیم فوتسال گیتی پسند در هفته پانزدهم لیگ برتر توانست با برتری چهار بر یک مقابل سوهان محمد قم جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه -۱۸ آبان- گیتی پسند در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم بود که در نهایت گیتی پسند با برتری قاطع چهار بر یک پیروز شد و سپهر محمدی با مهار یک ضربه پنالتی درخشش فوق‌العاده‌ای در این بازی داشت. 

اسامی بازیکنان گیتی پسند:

سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد شجری، افشین کاظمی، سعید عباسی، مهران عالیقدر، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشاری، محمدحسین درخشانی، علی‌رضا جوان.  

سرمربی: رضا لک

اسامی بازیکنان سوهان محمد سیما قم:

محسن بخشی، ناصر اطمینان، محمد عالی، علی‌رضا وفایی، هاشم فرج‌زاده، روح‌الله اشیاری، مسعود ایازی‌پور، محمدرضا دهقانی، سید مصطفی موسوی‌خواه، محمد کرمانی، سید حسین رضوی، وحید حاج‌اسماعیلی. 

 سرمربی: حسین صبوری

گل ها: 

گیتی پسند: محمد شجری(۲) ، مسلم اولادقبا و مهدی جاوید

سوهان محمدان قم: 

شرح گل: 

گیتی پسند - سوهان محمد (۱ - ۰): روی پاس مهدی جاوید در جناح چپ محمد شجری صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک دروازه تیم سوهان محمدان را باز کرد.

گیتی پسند - سوهان محمد (۲ - ۰): پس از اعلام کرنر به سود گیتی پسند مهدی جاوید پشت توپ قرار گرفت و با یک پاس در عرض مسلم اولادقباد صاحب توپ کرد و او با شوتی سرکش دروازه سوهان را باز کرد.

گیتی پسند - سوهان محمد (۳ - ۰): شوت زیبا محمد شجری در گوشه دروازه سوهان محمد قرار گرفت تا شجری گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

گیتی پسند - سوهان محمد (۴ - ۰): مهدی جاوید از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای پشت پا و به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه تیم تیم سوهان محمد را باز کرد تا پس از ثبت دو پاس گل اولین گل خود در بازی را به ثمر برساند.

گیتی پسند - سوهان محمد (۴- ۱): ناصر اطمینان با نواختن شوتی زیبا از زاویه چپ تیم گیتی پسند توانست دروازه سپهر محمدی را باز کند.

گیتی پسند با برتری در این بازی توانست جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کند و با ۳۶ امتیاز بالاتر از مس سونگون قرار بگیرد. از نکات جالب این بازی تست سیستم ویدیوچک توسط تیم گیتی پسند برای اولین بار در کشور بود. 

کد خبر 358135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.