تحریم‌های ظالمانه امریکا، علیه ایران محکوم به شکست است

لنجان-امام جمعه زاینده رود گفت:امروز بحث اعمال تحریم توسط امریکا، موجب انزوای این کشور در میان اتحادیه اروپا و کشورهای جهان شده و برهمین اساس آمریکا از توان کمتری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام حسن صفرزاده تهرانی در جمع مسئولان و مردم شهرستان لنجان با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول اظهار کرد: دو ماه عزاداری را پشت سر گذاشتیم، و خوشبختانه مراسم‌های عزاداری امسال بهتر از سال گذشته برگزار شد، امید که در آینده با رعایت بهتر آداب و شرایط، مراسم سوگواری شایسته‌تری داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی عظیم اربعین افزود: طی سال‌های اخیر پیاده‌روی عظیم، شکوهمند و دشمن شکن اربعین به یکی از نمادهای قدرتمند جهان تشیع و اسلام مبدل شده و دشمنان را به وحشت انداخته است و امسال کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین نشان داد مسلمانان با هم متحد هستند و تفرقه افکنی‌های دشمنان در بین محبان اهل بیت هیچ تاثیری ندارد.

امام جمعه زاینده رود با بیان اینکه بسیاری از بزرگان دین اسلام، امام حسین (ع) را عامل وحدت آفرین مسلمانان می‌دانند، تصریح کرد: اربعین نمادی است برای اینکه عاشورا و قیام امام حسین(ع) گم نشود، و حضور خیل عظیم مردم در این راهپیمایی پیام مهم نبرد با استکبار جهانی را باردیگر مخابره کرده و این حضور پرشور مردم به خوبی نشان داد توطئه‌های مختلف دشمنان، مشکلات اقتصادی و... نمی‌تواند آنان را نسبت به معنویات و ارزش‌ها، بی‌تفاوت کند.

وی با اشاره به تحریم ملت ایران ادامه داد: تحریم ایران توسط آمریکا چیز تازه‌ای نیست، چراکه تحریم‌ها از اول انقلاب بر مردم ایران وجود داشت، و آمریکایی‌ها از قبل هرچه توان داشتند بکار گرفتند تا با تحریم، ملت ایران را به زانو درآورند اما در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و امروز نیز به جرات می‌توان گفت امریکا در مقابله با ایران محدود و بدون پشتیبان شده است .

صفرزاده تهرانی اضافه کرد: امروز بحث اعمال تحریم توسط امریکا، موجب انزوای این کشور در میان اتحادیه اروپا و کشورهای جهان شده و برهمین اساس آمریکا از توان کمتری برخوردار است چراکه برای تحریم در حوزه‌های دارویی، غذایی، پزشکی و کشاورزی نتوانسته است، اجماع جهانی را به دست آورد.

وی با بیان اینکه آمریکا در توقف صادرات نفت ایران نیز با شکست سنگین مواجه شده است، عنوان کرد: امروز هشت کشور دنیا خریدار نفت ایران هستند، و تلاش‌های آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران با شکست رو به رو شده است، از این رو نظام سلطه به نمایندگی آمریکا باید بداند ملت انقلابی ایران در برابر تحریم‌ها شکست نخواهند خورد.

امام جمعه زاینده رود با اشاره به جنگ روانی دشمنان، گفت: آن چه بیش از قبل نمایان بوده بعد روانی تحریم‌ها است، آمریکا با استفاده از شگردهای تبلیغاتی و غول‌های رسانه‌ای، به دنبال جنگ روانی بوده و دراین جنگ روح و روان ملت را نشانه گرفته، اما آنان باید بدانند ملت ایران در مبارزه با آمریکا جدی است، و اراده آنها در این مبارزه متزلزل و سست نخواهد شد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان نالایق، افزود:امروز کشور در  شرایط بسیار حساسی قرار داشته و نیازمند مسئولانی است، که با بکارگیری توصیه‌های داهیانه مقام معظم رهبری انقلابی عملکرده و با روحیه جهادی، تلاش شبانه‌روزی، به دنبال کاهش دغدغه‌های مردم و سربلندی، عزت و استقلال ایران اسلامی باشند.

کد خبر 358093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.