"فرشتگان گریان" در کتابخانه مرکزی به نمایش درآمد

رییس دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران گفت: نمایشگاه "فرشتگان گریان" با الهام از واقعه کربلا با رویکرد آشنایی جوانان با ریشه‌های تاریخی، مذهبی و ملی برگزار شد.

سید آرش امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران با همکاری موسسه هنری  مد و لباس نمایشگاه مفهومی لباس عاشورایی را تحت عنوان "فرشتگان گریان" در گالری کتابخانه مرکزی برگزار کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با الهام از واقعه کربلا طراحان برتر استان را گرد هم آورد و طراحی‌های منحصر به فرد آماده شد و در معرض دید عموم قرار داده‌ایم، افزود: فراخوان جذب طراحان برتر در شهریورماه آغاز شد و از میان ۶۰ طراح برتر لباس ۲۰ نفر انتخاب شدند و سی طرح را آماده کردند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران ادامه داد: شروع کار این نمایشگاه از تاریخ ۱۲  لغایت ۱۵ آبان‌ماه در ساعات ۹ تا ۱۷ است و هنوز برای تمدید و برگزاری مجدد این نمایشگاه تصمیم اتخاذ نشده است.

 وی ادامه داد: این نمایشگاه با رویکرد آشنایی جوانان با ریشه‌های تاریخی، مذهبی و ملی است که در دستور کار برنامه‌های دانشگاه است و در آینده بیش از پیش به این موضوع پرداخته می‌شود.

کد خبر 357931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.