ثبت‌نام از تاکسی‌ها برای شرکت در طرح حمل و نقل صلواتی زائران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد از اجرای طرح صلواتی حمل ونقل عمومی زائران در دهه آخر صفر همچون سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی علوی‌مقدم اظهار کرد: سال گذشته تعدادی از رانندگان به صورت خودجوش و داوطلبانه زائران پیاده را به صورت رایگان از محل سکونتشان در زمان‌های مختلف خصوصاً موقع نماز به حرم مطهر منتقل می‌کردند که این طرح امسال نیز اجرا می‌شود و رانندگانی که علاقمند به شرکت در این طرح هستند می‌توانند جهت ثبت‌نام به دفتر فرهنگی شرکت تاکسیرانی مشهد مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تعداد افرادی که سال گذشته در این طرح شرکت کردند بالغ بر ۱۰۰ نفر بود، افزود: انتظار ما این است که این تعداد امسال افزایش پیدا کند و رانندگان بیشتری در این طرح شرکت کنند.

علوی‌مقدم با اشاره به لغو مرخصی راننده‌های تاکسی در مبادی ورودی شهر، فرودگاه و اطراف حرم مطهر در ایام پایانی ماه صفر، افزود: چهار هزار دستگاه تاکسی گردشی، یک هزار دستگاه در مبادی ورودی شهر مشهد و دو هزار دستگاه بی‌سیم نیز به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به زائران در ایام پایانی ماه صفر است و در صورتی‌که نیاز به تاکسی‌های بیشتری باشد این تعداد نیز افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: با هماهنگی که با نیروی انتظامی و شورای ترافیک صورت گرفته، سال گذشته تاکسی‌ها مجوز جابه‌جایی زائران خیابان اندرزگو که توان پیاده‌روی برای تشرف به حرم مطهر را نداشتند دریافت کردند و امیدوار هستیم امسال نیز این عمل تکرار شود.

کد خبر 357880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.