دانش‌آموزان را با دید تربیتی به شرکت در راهپیمایی ۱۳آبان دعوت کنید

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور گفت: هرکدام از ما وظیفه حضور و تشویق به حضور دیگران در راهپیمایی ۱۳ آبان را داریم و باید با دید تربیتی دانش‌آموزان را تشویق به شرکت در این راهپیمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منتظری توکلی عصر امروز (شنبه) در گردهمایی روسا و مدیران دانشگاه‌ها اظهار کرد: راهپیمایی اربعین بزرگترین اجتماع در تاریخ بشر بوده و هست و خاص دین و مذهب مشخصی هم نیست و یک الگوی اقتصاد جدیدی را پیشنهاد می‌کند.

وی تصریح کرد: در عراق شاهد هستیم که سر تا سر سال کار و تلاش می‌کنند تا درآمد خود را در اربعین با اشتیاق خرج کنند و این در دنیای سود پرستی و مادی، زمینه ساز تمدن جدیدی است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور با بیان اینکه دشمن ترس خود را از این اجتماع با بایکوت خبری این رویداد نشان داد، گفت: این پیاده‌روی به راهپیمایی ۱۳ابان وصل می شود زیرا از آغاز و پایان تاریخ، جنگ بین باطل و حق ادامه دارد و  علی رغم مشکلات و ناتوانی و ناکارآمدی مدیران از حل آنها، مردم از اعتقادات و ارزش‌های خود دست نمی‌کشند و به آن پایبندند.

وی خاطر نشان کرد: هرکدام از ما وظیفه حضور و تشویق به حضور دیگران در راهپیمایی ۱۳ آبان را داریم و باید با دید تربیتی دانش‌آموزان را تشویق به شرکت در این راهپیمایی  کرد.

 منتظری توکلی با بیان اینکه یکی از وجوه تربیتی این است که یاد بدهیم، دانش‌آموزان و دانش جویان در مقابل ظلم بایستند و مظلوم را یاری کنند، خاطر نشان کرد: درست است که باید منتقد فساد و رانت و نابسامانی بود اما دفاع از نظام و انقلاب همیشه یک اولویت برای همگان بوده و هست.

وی افزود: طبق گفته امام علی(ع) مردم به مدیران و مسئولان خود شبیه ترند؛ معتقدم که مدیران و مسئولان می توانند جامعه را نجات دهند و مدارس را احیا کنند، از این رو بیشترین تمرکز باید بر مباحث فرهنگی باشد و راهبرد خود را بر اساس سند تحول بنیادین اموزش و پرورش تنظیم کرد.

کد خبر 357737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.