اجازه ندهیم بصیرت ملت ایران تحت‌الشعاع قرار گیرد

شهرضا – امام جمعه شهرضا با اشاره به واقعه ۱۳ آبان، گفت: این روز نماد غیرت، عزت و همبستگی و حضور پرشور ملت انقلابی ایران به ویژه دانشجویان و دانش آموزان که از طبقه روشنفکر جامعه بودند در صحنه مبازات انقلابی است.

حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرضا، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل(ره) دست غارتگر دشمنان را از منابع کشور کوتاه و مانع ادامه جنایت آنان شد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان نظام اسلامی به رهبری آمریکا و با حمایت همه‌جانبه اسراییل تلاش کردند تا با اراده انقلابی ملت ایران مقابله کنند، به همین دلیل اقداماتی مانند ترور متفکران و دانشمندان، کشتار مردم و مسئولان سیاسی و تحمیل جنگ هشت ساله را انجام دادند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه حضور گسترده اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس مانع پیشروی دشمن شد، تأکید کرد: اقشار مختلف مردم با استفاد از همه امکاناتی که در اختیار داشتند، با دشمن متجاوز مقابله کردند و حماسه ماندگاری را در تاریخ ثبت کردند.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: ایثارگری رزمندگان و شهادت طلبی آنان در دوران دفاع مقدس و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی در شرایط فعلی، مانع این شده است که دشمن بار دیگر دست به حماقت بزند و قصد حمله به ایران را داشته باشد.

وی با اشاره به واقعه ۱۳ آبان، تأکید کرد: این روز نماد غیرت، عزت و همبستگی و حضور پرشور ملت انقلابی ایران به ویژه دانشجویان و دانش آموزانی است که از طبقه روشنفکر جامعه بوده اند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در روز ۱۳ آبان ارکان استکبار جهانی را می‌لرزاند، خاطرنشان کرد: این روز به جهانیان ثابت می‌کند که ملت ایران همواره متحد و منسجم در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌کند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه امام راحل(ره) این روز را "انقلاب دوم مردم ایران" نامیدند، تصریح کرد: ایشان به جهانیان اعلام کرد که آمریکا، قدرتی غیرقابل اعتماد و ستمگر است که از هیچ اقدامی برای غارت کشورهای دیگر کوتاهی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مسلمانان در همه مناطق جهان زخم خورده جنایات آمریکا هستند، اظهار کرد: اقتدار ایران اسلامی و همراهی با مردم فلسطین و سایر مظلومان جهان، آمریکا و متحد بزرگش یعنی اسراییل را وادار به عقب نشینی کرده است.

امام جمعه شهرضا گفت: آمریکا خواستار اعمال محدودیت در سامانه موشکی ایران است، زیرا تقویت قوای نظامی ایران را در تضاد آشکار با منافع خود در منطقه و جهان می داند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم هیچ عاملی بصیرت ما را تحت الشعاع قرار دهد، اظهار کرد: مردم ایران باید بیداری و هوشیاری خود را در برابر نظام سلطه و استکبار حفظ کنند، دشمن شناسی وظیفه همه ما است.

وی اضافه کرد: آمریکا به دنبال عقب نگه داشتن سایر کشورها از غافله علم و پیشرفت است، اما جوانان انقلابی ایران ثابت کردند با تلاش و پشتکار می‌توان قله‌های علم و فن‌آوری را فتح کرد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه نباید به آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان اعتماد کنیم، تأکید کرد: تبعیت از نظام سلطه، نتیجه‌ای جز خسارت و عقب ماندگی ندارد.

کد خبر 357678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.