به دنبال به دست آوردن سکو و جایگاه نیستیم

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: با شرایط موجود بهترین کار این است که اشتباهات تیمی را کم کنیم و با عملکرد بهتری پیش برویم ضمن اینکه امسال به دنبال به دست آوردن سکو و جایگاه نیستیم.

اعظم قینانی سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازی امروز تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: نیمه نخست بازی را با قدرت شروع کردیم، اما از دقیقه ده تا آخر نیمه نخست بازی خوبی را ارائه نکردیم. نیمه دوم را به خوبی آغاز کردیم، در هشت دقیقه پایانی بازی توانستیم ۶ گل را جبران کردیم و می شد این بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

وی با اشاره به این که این دیدار آخرین بازی در دور رفت برای سپاهان بود، تصریح کرد: اکنون با ۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار داریم و امیدوارم در دور برگشت موفق به جبران شویم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان ادامه داد: با شرایط موجود بهترین کار این است که اشتباهات تیمی را کم کنیم و با عملکرد بهتری پیش برویم ضمن اینکه امسال به دنبال به دست آوردن سکو و جایگاه نیستیم ولی تلاش می کنیم بازی های بهتری انجام دهیم تا تماشاگران هم لذت ببرند.

قینانی خاطر نشان کرد: لیست بازیکنان تیم برای جذب بازیکن باز است و در نظر داریم بازیکنی که بتواند به تیم کمک کند را اضافه کنیم. اکثر بازیکنان تیم بومی هستند و فقط دو بازیکن غیر بومی از قم و تهران داریم.

کد خبر 357613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.