تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب بزرگی بود

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌عنوان مرکز فساد توسط دانشجویان،یک انقلاب بزرگ‌تر از انقلاب اول محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۵۸ اظهار کرد : تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌ عنوان مرکز فساد توسط دانشجویان، یک انقلاب بزرگ‌تر از انقلاب اول محسوب می‌شود.

امام جمعه بادرود بابیان اینکه هرکجا فساد و جنایتی در جهان رخ دهد سرنخ این جنایت به آمریکا می‌رسد، تصریح کرد: آمریکا چهره استکباری به شمار می‌رود و همواره جمهوری اسلامی ایران را مانع تحقق توطئه‌های خود می‌داند.

وی با بیان اینکه آمریکا خود را همه کار منطقه می‌داند و در مقابل این کار پاسخگوی مجامع بین‌المللی نیست، اضافه کرد: امروزه فریاد "مرگ بر آمریکا" در سطح جهان بیش از گذشته طنین‌انداز است و تا زمانی که آمریکا دست از جنایت و توطئه‌های خود برندارد شعار مرگ بر آمریکا قطع نخواهد شد.

قاسمی ضمن تاکید بر حضور حماسی مردم بخش بادرود در یوم الله ۱۳ آبان گفت: امسال ۱۳ آبان صرفا برای دانش آموزان نیست بلکه ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه در شهر بادرود و خالداباد و روستاهای تابعه در کنار دانش آموزان با مشت های گره کرده خود بار دیگر سیاست های خصمانه آمریکا را محکوم خواهند کرد .

قاسمی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به موضوع پدافند غیرعامل به‌عنوان موضوع مهم و اساسی اظهار کرد: پدافند غیرعامل باید به‌عنوان یک برنامه‌ریزی مهم در دستور کار مسئولان باشد.

وی گفت: پدافند غیرعامل پایداری ملی و تسهیل در مدیریت بحران را به همراه دارد و در مقابل تهدیدات دشمنان و اقدامات نظامی آنان باید ما را هوشیارتر و بیدارتر نگه دارد بنابراین پدافند غیرعامل بسیار مهم و تأثیرگذار است.

امام‌جمعه بادرود تصریح کرد: لازم است که از حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین که بزرگترین مانور ولایتمداری بود تقدیر و از زحمات متولیان و دست اندرکاران موکب ها  که در کربلا پذیرای زایران بودند نیز قدردانی کنیم‌.

کد خبر 357603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.