۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
هدفمان قهرمانی است

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: هدفمان شرکت در بازی های غرب آسیا و قهرمانی در ایران است، برای هدفمان می جنگیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا به نتیجه برسیم.

 سپیده جعفری پس از پیروزی تیمش مقابل خانه بسکتبال بندرعباس اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم، پیش از این هم گفته بودم بازی با این تیم دشوار است چرا که بازیکنان این تیم از نظر فیزیکی آماده ای دارد و حتی بازیکنان سرعتی این تیم گاهی ما را به چالش کشیدند اما خوشحالم که توانستیم شاهد نتیجه خوبی باشیم.

وی افزود: هدفمان شرکت در بازی های غرب آسیا و قهرمانی در ایران است، برای هدفمان می جنگیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا به نتیجه برسیم. تاکنون همه زمینه ها فراهم بوده و در بازی های آینده نیز بازیکنان تیم آمادگی لازم را به دست می آورند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو با بیان این که امسال رقابت ها سخت است تصریح کرد: حدس زدن این که کدام تیم در نهایت در جایگاه قهرمانی قرار می گیرد دشوار است، همه تیم های شرکت کننده قوی هستند و ما هم تلاش می کنیم تا برای رویارویی با همه این تیم ها آماده باشیم.

جعفری در خصوص بازیکنان این تیم خاطر نشان کرد: تقریبا همه بازیکنان اصفهانی هستند و فقط دو بازیکن غیر بومی داریم. چند بازیکن اصفهانی، به خاطر مشکلات کوچکی که داشتند موفق به حضور در تیم نشده اند ولی از هفته آینده به تیم اضافه می‌شوند.

کد خبر 357559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.