ادامه روند کاهش دما در اصفهان/ بارش نداریم

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: روند کاهش دما در استان اصفهان همچنان ادامه دارد.

نازنین زهرا سیدان در در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جوی نسبتاً پایدار بر آسمان استان حاکم است.

وی با بیان اینکه برای اکثر نقاط  استان آسمان کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد را پیش‌بینی می‌کنیم، افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی سه روزه آینده پدیده غالب افزایش ابر در ساعات بعدازظهر و وزش باد خواهد بود که برای برخی نقاط اصفهان مانند جنوب شرق وزش باد نسبتاً شدید را پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ادامه داد: میانگین کمینه دمای هوا استان یک تا دو درجه کاهش می‌یابد و این روند کاهشی دما  در روزهای جمعه و شنبه  در گرمترین ساعات روز  بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد اتفاق خواهد افتاد.

 وی اضافه کرد: بیشترین افت دما را فردا در بخش‌های غربی بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد شاهد خواهیم بود.

 سیدان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای ۱۸ درجه  و در خنک‌ترین ساعات نیز به دمای ۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی بویین‌ و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد گرمترین منطقه استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 357544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.