برگزاری راهپیمایی "جاماندگان" از اربعین در اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: راهپیمایی "جاماندگان" از اربعین از امامزاده دوطفلان به سمت امامزاده زینبیه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به روایت امام صادق (ع) مبنی بر اینکه زیارت امام حسین (ع) از نشانه‌های مسلمانی است، اظهار کرد: به همین منظور زیارت اربعین امام حسین (ع) در تمام امامزاده‌های شاخص استان  برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیاده روی زائران امام حسین (ع)  با نام "جاماندگان" در شهر اصفهان از امامزاده  دوطفلان به سمت امامزاده زینبیه در شهر اصفهان برگزار می‌شود، افزود: همچنین پیاده روی زائران امام حسین (ع) از بادرود به سمت امامزاده  آقاعلی عباس، پیاده روی از نایین به سمت امامزاده‌ شاه سیدعلی، پیاده روی مردم شهرضا به سمت امام زاده شاهرضا، پیاده روی مردم خمینی شهر به سمت امامزاده سید محمد، در شرق استان از جلگه  به سمت امامزاده ابراهیم خواهد بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برنامه پیاده روی زائران امام حسین (ع) در سراسر استان به سمت  امامزاده های شاخص خواهد  بود ، ادامه داد: همچنین عزاداری امام حسین (ع) در امامزاده سیدمحمد در خمینی شهر و امامزاده هلال بن علی ، از صدا و سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیمه‌های معرفت و ایستگاه‌های "همه واقف" با اجرای برنامه های متنوع دینی برای تمام رده های سنی آماده ارایه خدمات به زائران امام حسین (ع) در امامزادگان استان است، اضافه کرد: حضور روحانیون نیز برای پاسخگویی به مسایل شرعی و مشاوره های خانواده و ... در امامزاده ها پیش بینی شده است.

کد خبر 357344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.