مجتمع دیجیتال تیران میزبان سومین جشنواره علوی

تیران-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: مجتمع دیجیتال امام حسن مجتبی(ع) تیران میزبان سومین جشنواره رسانه های دیجیتال علوی است.

اقبال صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: جشنواره رسانه های دیجیتال علوی با هدف تبیین شخصیت و اندیشه های حضرت علی(ع) در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال توسط تشکل های فرهنگی و دیجیتال برگزار می شود.

وی افزود: سومین مرحله این جشنواره با موضوعات اخلاق، عدالت و توسعه، کار و تولید، بیت المال، وحدت، تربیت، دشمن شناسی و حکومت از منظر امیرالمومنین(ع) و در بخش های نرم افزار، شبکه های اجتماعی، پایگاه های اینترنتی، هنر دیجیتال، تولیدات چندرسانه‌ای و فعالیت های فرهنگی دیجیتال برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه خانه فرهنگ دیجیتال امام حسن مجتبی(ع) تیران دبیرخانه اجرایی این جشنواره را برعهده دارد، تصریح کرد: این جشنواره با مشارکت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مرکز آفرینش های غدیر و بنیاد بین المللی غدیر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی و دیجیتال با تولید محتواهای دیجیتال در این جشنواره به رقابت می پردازند، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این رقابت فرهنگی می بایست تا پایان آبان‌ماه امسال آثار تولیدی خود را به پایگاه الکترونیکی جشنواره به آدرس www.alavimf.ir و یا به آدرس تهران، خیابان سمیه مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ارسال کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون اضافه کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی برای انجام فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی و عرصه تولیدات دیجیتال و شناسایی افراد با استعداد در این عرصه است.

وی در خصوص تاریخچه این حرکت فرهنگی و دیجیتال گفت: جشنواره رسانه های دیجیتال علوی در سال های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۴ در دو دوره توسط مرکز آفرینش های غدیر برگزار و جشنواره رسانه های دیجیتال غدیر توسط خانه فرهنگ دیجیتال امام حسن مجتبی(ع) در این حوزه فعال شد و امسال با یک هم افزایی بین بخشی، جشنواره رسانه های دیجیتال علوی کلید خورد.

کد خبر 357310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.