۱۴۰۰ ویزای جعلی راهپیمایی اربعین در اصفهان کشف شد

رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان گفت: ۱۴۰۰ ویزای جعلی صادر شده برای زائران اربعین در اصفهان کشف شد.

محمد حسن جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امسال ۶۰ هزار گذرنامه جدید برای زائران اربعین صادر شده است، روند صدور گذرنامه تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در بازرسی‌های صورت گرفته هشت مرکز غیرقانونی در خصوص صدور گذرنامه در اصفهان شناسایی شده است، ادامه داد: این مراکز پلمب شده و متهمان آن نیز به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان با اشاره به تعداد ویزای جعلی شناسایی شده در بین زائران اصفهان اضافه کرد: حدود یک هزار و ۴۰۰ ویزای جعلی گرفته شد علاوه بر حدود یک هزار نفر از کسانی که به دلایل مختلف ممنوع الخروج بوده و قصد خروج از کشور را به بهانه حضور در پیاده روی اربعین داشتند را شناسایی و از خروج آنها ممانعت شد.

وی در خصوص صدور گذرنامه برای اتباع بیگانه نیز گفت: برای پنج هزار نفر از اتباع خارجی اصفهان گذرنامه صادر شد. همچنین برای ۲۰۰ راننده ترانزیت از اصفهان به سوی کربلا نیز پروانه صادر شده است.

جهانگیری در خصوص مقایسه نرخ تعداد صدور گذرنامه نسبت به سال گذشته اظهار کرد: تعداد گذرنامه های صادر شده در استان اصفهان برای حضور شهروندان در راهپیمایی اربعین نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کد خبر 357145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.