نخستین هفته؛ نخستین میزبانی؛ نخستین شکست؛ برای ذوب آهن

تیم بسکتبال ذوب آهن، در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال مقابل مهمان خود شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن که پس از چند سال دوری از سطح اول بسکتبال کشور، دوباره در این فصل به لیگ برتر بازگشته و فرزاد کوهیان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد در نخستین هفته لیگ برتر با نتیجه ۷۱ بر ۵۵ مغلوب میهمان خود یعنی صنعت نفت آبادان شد.

ایمان زندی، محمدرضا اکبری، عماد سلمانیف مهدی اسماعیلی، محمد شهریان، سالار منجی، محمدرضا بهرام زاده، مجتبی رجایی، سیامک ترابی، امیر حسین علیاری، حسین مکاریان، فرهاد صبوری و رسول سلطانیان بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن را در این دیدار تشکیل می دادند که در کوارتر نخست ۲۱ بر ۱۲ مغلوب حریف خود شدند اما در کوارتر دوم ۱۶ بر ۱۴ پیروز شدند تا نیمه نخست با نتیجه ۳۵بر ۲۸به سود صنعت نفت آبادان با پایان برسد. 

اما شاگردان کوهیان کوارتر سوم را ۱۹ بر ۱۷ و کوارتر چهارم  را ۱۷ بر ۱۰ واگذار کردند تا در اولین میزبانی خود در لیگ برتر با نتیجه ۷۱ بر ۵۵ تن به شکست دهند.

در تیم بسکتبال ذوب آهن، فرزاد کوهیان سرمربی، سید تقی گلستانه و محمد عابدینی مربی، علی مهدوی مربی بدنساز، سیاوش شیرپور پزشک و علی صالحی تدارکات این تیم هستند. ضمن اینکه سرپرستی این تیم بر عهده مسعود پناهی است.

کد خبر 357099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.