استرس باعث گل نزدن تیم ما شده

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: یک هفته روی ضربات آخر کار کردیم در همین زمینه ضعیف کار بودیم که به نظر من استرس دلیل آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پیکان با بیان اینکه تیمش از سطح کیفی بالایی برخوردار است، اظهار کرد: در سراسر بازی تیم ما تیم برتر زمین بود و این حرف که فقط در دقایق پایانی حمله کردیم غلط است زیرا در تمام بازی ما در حال حمله بودیم.

وی در خصوص گل نزدن و بد اقبالی تیمش در ضربات آخر افزود:یک هفته روی ضربات آخر کار کردیم در همین زمینه ضعیف کار بودیم که به نظر من استرس دلیل آن است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص حل این مشکل گفت: بالاخره یک جایی این مشکلات حل می‌شود و توپ‌های ما گل خواهد شد.

وی در باره وضعیت دفاعی تیمش بیان کرد: وضعیت ما الان به گونه‌ای است که باید فقط با ریسک حمله کنیم که البته نتیجه آن ضد حملات حریفان است اما با وجود این موضوع ما فرصتی به حریف ندادیم.

نمازی با اشاره به گل دریافتی تیمش و نتیجه بازی گفت: گل بدی خوردیم اما با این وجود باید با اختلاف ۲ یا سه گل پیروز می شدیم و تساوی حق ما نبود.

وی در پایان در خصوص وضعیت داوری بیان کرد: داوری چند هفته بر ضرر ما بوده، تصمیمات غلط و تاثیر گذاری بر علیه ما گرفته می‌شود که خوشبختانه در این بازی ندیدیم و داوری خوبی را شاهد بودیم.

کد خبر 357008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.