بارش‌ها از فردا آغاز می شود/ افت شدید دما

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: فردا با ورود امواج ناپایدار شرایط افزایش ابر و بارش را برای مناطق غرب استان اصفهان پیش‌بینی می‌کنیم.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: از فردا با ورود امواج ناپایدار شرایط افزایش ابر و بارش را خواهیم داشت؛ ابتدا بارش باران در مناطق غربی و به تدریج از روز شنبه، در سایر نقاط استان نیز شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: امروز  دمای هوای استان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت و از اوایل هفته آینده با افت دما روبه‌رو خواهیم شد که این روند کاهش دما، از اواسط هفته شدت خواهد گرفت و در مناطق غربی دمای هوا به زیر صفر درجه خواهد رسید.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان افزود: برای روز شنبه احتمال بارش برف در ارتفاعات و مناطق غربی را پیش بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به ۲۶ درجه  و در خنک‌ترین ساعات نیز به ۱۱ درجه سانتی گراد می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی بویین‌ میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد سردترین و خوروبیابانک و کاشان با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد گرمترین منطقه استان پیش بینی می‌شود.

 علی عسگریان در پایان با اشاره به افت دما از کشاورزان مناطق جنوبی استان شهرضا و سمیرم خواست که محصول درختی سیب و انار خود را جمع آوری کنند.

کد خبر 356968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.