نمازی: مطمئنم جریانی پشت کار است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تصور نمی‌کردم امروز نهم جدول باشیم اما انتظار صدر را هم نداشتم. جایگاه ذوب‌آهن با تمام اشتباهات، این جایگاه نیست و مطمئنم جریانی پشت کار است. با این حال امیدواریم و بدون امید نمی‌توان کار کرد

 گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال گفت: این بازی هم مثل تمام بازی‌های لیگ حساسیت دارد، اما مهم این است با آمادگی بالا بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم چرا که از نظر روحی کمک زیادی به ما می کند.

وی افزود: پیکان نشان داده می‌تواند در شرایط سخت کار کند، آن‌ها نتایج دلخواه خودشان را گرفته‌اند و می خواهند در بازی با ما حداکثر امتیاز را بگیرند. ما هم دست و پا بسته نیستیم و در هفته‌های آخر به دلیل قضاوت بد داوران و دقت کم در ضربات آخر موفق نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص مصاحبه یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در خصوص مهلت دادند نمازی تا نیم فصل، تصریح کرد: اولتیماتومی از کسی نگرفتم، انتظارات من از تیم بالاتر است و اینکه عنوان می شود تا نیم فصل به من فرصت داده‌اند من این احساس را ندارم و فکر نمی کنم اولتیماتومی به من داده شده باشد.

نمازی زاده ادامه داد: از نتایج راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما همیشه تیم برتر بودیم اما متاسفانه ما را بازنده کردند و پنالتی‌هایی که گرفته نشد نتیجه بازی های ما را عوض کرد. ضمن این که اگر به جای یک امتیاز در بازی آخر سه امتیاز گرفته بودیم، رتبه ما تفاوت بسیاری می‌کرد.

وی تاکید کرد: حداقل ۷-۸ امتیاز از ما گرفتند، جایگاه ما این نیست و حداقل باید چهارم باشیم. نمی‌دانم چه جریانی وجود دارد اما اگر فدراسیون با من مشکل دارد اعلام کند تا من هم علت رفتنم از تیم ملی را اعلام می‌کنم. ولی می گویند نباید در ایران مربیگری کنم چون از تیم ملی جدا شدم. در ۹ بازی اخیر، چهار بازیکن ما اخراج شدند. مگر چنین چیزی می‌شود؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: هیچ جای دنیا کارت قرمز به یک تکل نمی دهند، در بازی با سپاهان بازیکن ما را اخراج کردند و علیرغم زدن گل نتوانستیم امتیاز کسب کنیم. در کارمان بی دقت بودیم اما برخی مشکلات به ما برنمی‌گردد. هماهنگی خوبی بین خطوط تیم ایجاد شده ولی به خاطر مسائل داوری  و پنالتی هایی که برای ما نمی گیرند، امتیاز از دست  می دهیم. این موارد باعث می شود کم کم به این برداشت برسم که این اتفاقات تعمدی است.

نمازی زاده اظهار کرد: وقتی به ایران آمدم به خودم قول دادم درباره داوری صحبت نکنم، در هفته‌های ابتدایی که قضاوت ها بر علیه ما بود یک کلمه صحبت نکردم اما می‌بینم به ما ضربه می‌زنند و الآن به این برداشت رسیدم که عمدی در کار است. مشکلی ندارم اگر اولتیماتوم بدهند چرا که تمام تمرکز ما برای گرفتن سه امتیاز در بازی فرداست.

وی در پاسخ بهترین سوال که آیا خواسته هایتان رابه مدیریت انتقال داده اید یا نه؟ خاطرنشان کرد: آقای آذری در جریان خواسته‌های من هستند اما دست او هم بسته است، حبیب‌زاده مصدوم شد و قراردادش راسخ کردیم و تبریزی را فروختیم. من انتظار دارم که مسئولان دست آقای آذری را باز بگذارند تا بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: ارسلان مطهری به ما اضافه شده و منتظر صدور کارت بازی او هستم، نمی‌توانم خودم وارد زمین شوم و گل بزنم.

نمازی زاده تصریح کرد: ببینید ذوب‌آهن تا هفته یازدهم فصل پیش کجای جدول بود که در نهایت دوم شد؟ سال گذشته هم با جذب بازیکن در نیم فصل تیم نتیجه گرفت، ما هم غیر این نیستیم و تا الآن دستمان بسته بوده است اما برنامه داریم تیم را با سلیقه خودم به وضعیت ایده‌آل برسانیم.

وی با اشاره به سبک بازی تیمش گفت: در تمام بازی‌ها باز  فوتبال کردیم، برخی تیم‌ها بازی را می‌بندند اما ما به دنبال فوتبال مدرن و باز هستیم و به همین دلیل برخی اوقات ضربه می‌خوریم. اولین فصلی که گواردیولا به انگلیس رفت توانست نتیجه بگیرد؟ فرصت می‌خواهیم و امیداورم آقایان این فرصت را بدهند تا بازیکنان با آرامش نتایج مطلوب را کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ذوب‌آهن ادامه داد: تصور نمی‌کردم امروز نهم جدول باشیم اما انتظار صدر را هم نداشتم. جایگاه ذوب‌آهن با تمام اشتباهات، این جایگاه نیست و مطمئنم جریانی پشت کار است. با این حال امیدواریم و بدون امید نمی‌توان کار کرد ضمن اینکه اسم من هم امید است.

نمازی  در مورد پخش نشدن برنامه نود در دو هفته اخیر خاطر نشان کرد: به این مسائل ورود نمی کنم، امیدوارم این برنامه روند خودش را ادامه دهد ولی دوست دارم اگر نود پخش می‌شود، بیشتر روی مسائل فنی کار کند تا اینکه به حواشی بپردازد.

کد خبر 356933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.