پاداش بازنشستگان علوم پزشکی اصفهان از سال ۹۵ پرداخت نشده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بازنشستگان سال‌های ۹۵ و ۹۶ علوم پزشکی اصفهان مطالباتی مبنی بر دریافت پاداش پایان بازنشستگی دارند که در این زمینه مذاکرات لازم با سازمان مدیریت انجام شده است.

طاهره چنگیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تجمع بازنشستگان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: بازنشستگان سال‌های ۹۵ و ۹۶ مطالباتی مبنی بر خواسته آنها در دریافت پاداش پایان بازنشستگی یا حق سنوات خدمت دارند که اعتراض آنها در این خصوص است.

وی با اشاره به مذاکرات انجام شده با سازمان مدیریت برنامه و بودجه در این خصوص افزود: مذاکرات لازم در این موضوع انجام شده و قول‌هایی مبنی بر پرداخت این معوقات داده‌اند که همچنان منتظر دریافت این معوقات هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص زمان واریز معوقات بازنشستگان گفت: بر اساس قول‌هایی که سازمان مدیریت داده است احتمال واریز معوقات تا پایان ۹۷ پاداش سال‌های ۹۵ و ۹۶ وجود دارد.

چنگیز با تاکید بر اینکه هنوز مبلغی به حساب دانشگاه واریز نشده است، گفت: به محض واریز مبالغ، معوقات به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

وی با ابراز تاسف از این موضوع افزود: این تنها مشکل اصفهان نیست و با وجود اینکه پاداش بازنشستگان آموزش وپرورش یک ماه گذشته پرداخت شد متاسفانه هنوز بازنشستگان وزارت بهداشت پاداشی دریافت نکردند.

کد خبر 356819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.