تجهیز ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از برگزاری طرح "هرهفته همرکابی" به میزبانی این منطقه از شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی منطقه ۱۳، هفته جاری همزمان با اجرای طرح "هرهفته همرکابی" تجهیز می‌شوند.

محمد شرفا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری طرح "هرهفته همرکابی" در منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: در ادامه برگزاری طرح "هر هفته هم‌رکابی" چهارشنبه هفته جاری میزبان مدیران و مسئولان شهرداری، اعضای شورای شهر و اهالی منطقه ۱۳ اصفهان هستیم.

وی افزود: در روزهای بدون خودرو مردم سعی دارند با دوچرخه در شهر تردد کنند تا در کاهش ترافیک و آلودگی هوا نقش داشته باشند، از آنجایی که اصفهان در گذشته شهر دوچرخه‌ها نام داشته هدف ما این است که با ترویج فرهنگ دوچرخه سواری بار دیگر این عنوان را برای اصفهان زنده کنیم.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در این منطقه گفت: در منطقه ۱۳ مردم در بحث ورزش بسیار فعال هستند، ما نزدیک به ۱۵ ایستگاه ورزش صبحگاهی داریم که هر روز ورزش در آن برقرار است.

شرفا خاطرنشان کرد: با هدف ایجاد نشاط و پویایی در منطقه نزدیک به ۸۰ میلیون تومان برای تجهیز ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، هر هفته هم‌رکابی چهارشنبه هفته جاری در منطقه ۱۳، از ساعت ۶:۳۰ از کنارگذر بزرگراه شهید میثمی، مقابل ساختمان شهرداری منطقه ۱۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 356506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.