تمامی افراد حاضر در مجمع باید قول همکاری دهند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: قطعاً یک نفر در این مجمع به‌عنوان رییس هیئت وزنه‌برداری استان انتخاب می‌شود اما بقیه کاندیداها باید قول دهند در جهت رشد هیئت کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان که ظهر امروز -شنبه ۲۸ مهرماه- در سرای ورزشکاران استان برگزار شد، اظهار کرد: تعداد کاندیداهای شرکت‌کننده در این مجمع نشان می‌دهد که علاقه‌مندان به این رشته و متخصصان آن در استان اصفهان بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه گل سرسبد وزنه‌برداری کشور یعنی سهراب مرادی قهرمان ملی و المپیک متعلق به استان اصفهان است، ادامه داد: از بین ۱۲ کاندید ثبت‌نامی برای برعهده گرفتن مسئولیت هیئت، قطعاً یک نفر از سوی اعضای مجمع رأی می‌آورد و بقیه کاندیداها باید قول دهند که همکاری لازم را در جهت رشد هیئت داشته باشیم.

سلطان‌حسینی افزود: ورزش استان طی چند سال گذشته با تلاش همگی رشد خوبی داشته است، نمونه آن رشد بیش از صد درصدی تعداد ورزشکاران اعزامی به جاکارتا نسبت به بازی‌های اینچئون است که این نمونه‌ای از ورزشکاران زبده استان اصفهان است که توانسته‌اند افتخاراتی را برای کشور به ارمغان آورند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: کسب هفت مدال توسط وزنه‌برداران نوجوان و جوان در مسابقات المپیک جوانان آرژانتین برگ زرینی است که به افتخارات فدراسیون وزنه‌برداری اضافه شد و بسیار خرسندیم این وزنه‌برداران در آینده‌ای نه چندان دور می‌توانند جایگزین وزنه‌برداران فعلی کشورمان شوند.

وی گفت: سعید آذری، رییس پیشین هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان در دور جدید انتخابات شرکت نکرد اما اطلاع دارم که تا قبل از شروع مجمع هم پیگیر تکمیل سالن وزنه‌برداری ورزشگاه تختی بوده و تا چند روز آینده این سالن آماده می‌شود. همچنین روز گذشته نیز سالن وزنه‌برداری شهرستان تیران با حضور حامی خیر این سالن، افتتاح شد.

سلطان‌حسینی ابراز امیدواری کرد: کسانی که در این مجمع انتخاباتی توفیق خدمت گذاری را پیدا نمی‌کنند دیدگاه توسعه رشته وزنه‌برداری در شهر خود را داشته باشند و در این جهت گام بردارند.   

کد خبر 356502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.