سپاهان میهمان خود را با شکست بدرقه کرد+ جدول

تیم هندبال آقایان سپاهان در هفته دوم لیگ برتر موفق به شکست میهمان خود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سالن شهید سجادی اصفهان عصر امروز -جمعه ۲۷ مهرماه- و در چارچوب هفته دوم لیگ برتر هندبال مردان میزبان جدال تیم‌های سپاهان و نفت و گاز گچساران بود.

از همان دقایق نخست سالن پر شد از تماشاگران و هواداران سپاهانی که تقریباً یک سوم از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دادند.

سپاهان که در هفته نخست استراحت داشت امروز با تمام قوا به مصاف تیم قهرمان فصل گذشته رفت. نیمه نخست بازی پایاپای بود و در نهایت با پیروزی ۱۱ بر ۱۰ به سود میزبان به اتمام رسید.

در نیمه دوم هر دو تیم با انرژی مضاعفی وارد میدان شدند، که تلاش سپاهان برای حفظ پیروزی و نفت و گاز گچساران نیز برای جبران شکست در نیمه نخست بازی می کرد. اما در نهایت این سپاهان بود که موفق شد مدعی قهرمانی فصل گذشته را با نتیجه ۲۴ بر ۱۸ روانه خانه کند و با یک بازی کمتر از نفت و گاز گچساران، با دو امتیاز در رده پنجم جدول مسابقات بایستد.

نفت و گاز گچساران هم که هنوز نتوانسته امتیازی را به دست آورد در رده ششم جدول قرار دارد.

در سایر مسابقات هفته دوم لیگ برتر هندبال مردان، روز گذشته -پنجسنبه ۲۶ مهرماه- تیم زاگرس اسلام‌آباد توانست با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ هیئت نجف آباد را شکست دهد و در صدر جدول قرار بگیرد. همچنین ذوب آهن اصفهان ۲۲ بر ۲۳ مغلوب مس کرمان شد و در قعر جدول قرار گرفت. در دیگر بازی امروز -جمعه ۲۷ مهرماه- نیروی زمینی کازرون ٢٨ بر ۲۴ سربداران سبزوار را شکست داد و یک رده بالاتر از سپاهان یعنی در رده چهارم جدول ایستاد.

نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر هندبال مردان به این شرح است:

پنجشنبه ۲۶ مهر ماه

هیئت نجف آباد ٢٣– زاگرس اسلام آباد٢٤

مس کرمان ٢٣– ذوب آهن اصفهان ٢٢

جمعه ۲۷ مهرماه

فولاد مبارکه سپاهان ٢٤– نفت و گاز گچساران ١٨

نیروی زمینی کازرون ٢٨ – سربداران سبزوار ٢٤

جدول رده‌بندی لیگ برتر تا پایان هفته دوم:

کد خبر 356435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.