نوری: خستگی ۲ سال تمرین از تنم بیرون نیامد

ملی پوش کامپوند کشورمان گفت: برای کسب مدال طلا به جاکارتا رفتم و با رکوردهایی که در تمریناتم ثبت می‌کردم امیدوار به کسب نتیجه بهتری بودم اما شرایط جوی و وزش باد در نتایج تأثیر گذاشت و موفق نشدم به آنچه پیش‌بینی کرده بودم برسم.

هادی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضورش در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و کسب مدال نقره این بازی‌ها، اظهار کرد: دو سال بود که برای چنین روزی زحمت کشیده بودم و از این بابت خوشحال هستم که دست خالی برنگشتم.

وی ادامه داد: با رکوردهایی که قبل از حضورم در جاکارتا داشتم امیدوار بودم نتیجه خیلی بهتری به دست آورم. برای مدال طلا رفته بودم اما متأسفانه شرایط آب و هوایی خیلی بد بود و باد شدیدی می‌وزید که تأثیر زیادی در رشته تیراندازی با کمان و نتایج داشت.

نوری افزود: متأسفانه نتیجه‌ای که دلم می‌خواست به دست نیامد و خستگی این دو سال کامل از تنم بیرون نرفت اما خدا را شکر می‌کنم که باز هم دست خالی برنگشتم.

ملی پوش کامپوند کشورمان در مورد رقیبانش در این دوره از بازی‌های پارا آسیایی، تصریح کرد: برای ما رقیبان بازی‌های پاراآسیایی و پاراالمپیک خیلی فرق ندارد و همیشه حریفان اصلی ما از چین و کره هستند و همان‌طور که مسابقات پارالمپیک برایمان سخت است بازی‌های پاراآسیایی هم سختی خودش را دارد.

وی در مورد برنامه آینده‌اش گفت: چند روزی استراحت می‌کنم و مجدداً برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که خردادماه سال آینده در هلند برگزار می‌شود، تمریناتم را شروع می‌کنم چراکه این مسابقات کسب سهمیه مستقیم برای پاراالمپیک ۲۰۲۰ است و انگیزه زیادی برای حضور در رقابت‌ها دارم.

نوری در مورد تعداد مدال‌هایی که از ابتدای شروع فعالیت ورزشی‌ خود تا الان توانسته به دست آورد، خاطرنشان کرد: دوره قبلی در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون دو مدال طلا به دست آوردم و امسال هم یک مدال نقره گرفتم که تا الان در تاریخ تیر و کمان ایران در رشته کامپوند تنها همین سه مدال توسط من به دست آمده است. در مجموع مدال‌هایی که از ابتدا تا الان در مسابقات قهرمانی جهان و پاراآسیایی کسب کرده ام توانستم شش مدال با رنگ‌های مختلف برای کشور و شهرم به ارمغان آورم.

کد خبر 356248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.