بوی هنر در کوچه های شهر می پیچد

باد هوهو کنان هنر را از برگ های پاییزی هدیه می گیرد تا در پیچ و خم کوچه های این شهر پراکنده کند و بر این سکو که بایستید رنگ ها را در هر کوی و برزم می توانید ببینید.

به گزارش ایمنا، در این هفته رویدادهای فرهنگ و هنر می‌توانند روزهای خوبی را برای شما رقم بزنند.

در هفته پیش رو به مناسبت هفته ملی خوشنویسی از مستند میر عماد ۲۷ مهر ماه در عمارت سعدی رونمایی می شود.

گالری‌ها:

نمایشگاه نقاشی‌خط "نقش پنهان" مجموعه آثار زهرا کرمی از ۲۰ تا ۲۵ مهر ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۳ در گالری خانه صفوی میزبان هنردوستان است.

نمایشگاه انفرادی کتایون زاهدیان با عنوان"سرزمین ناشناخته من" از ۲۰ تا ۲۹ مهر در گالری دیبا برگزار می شود.

آثار فرزین کلانتر معتمدی در نمایشگاه آبرنگ "آرامش خیال" از ۱۹ مهر تا یک آبان در خانه هنرمندان برپاست.

نمایشگاه "نون داغ،کاتون داغ" آثار جمال رحمتی را از ۲۰ تا ۲۶ مهر در گالری دوران به نمایش می گذارد.

نمایشگاه گروهی "آثار منتخب فراخوان عکس معماری اصفهان" از ۲۰ تا ۲۶ مهر ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری پنج اوهفت میزبان علاقه مندان به هنر است.

گالری اکنون مجموعه آثار رویا حاجی علیخانی را در نمایشگاهی با عنوان "گرگوسامسا زنده است" از ۲۰ تا ۲۵ مهر به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه نقاشی "باغ خیال" آثار مهرنوش ایمانی فولادی از ۲۰ تا ۲۵ مهر ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری نگاه نو میزبان هنردوستان است.

آثار علیرضا آدم بکان در نمایشگاه "سه‌گانه رنج بازیگوشانه" تا ۲۳ مهرماه هرروز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در گالری امروز برپاست.

نمایشگاه آثار نگارگری سمانه امید زاد و آتوسا صادقیان در گالری نقش خانه هنرهای سنتی تا ۱۳ آبان ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان است.

نمایشگاه "جهان موازی" مجموع آثار محمد کرمی پور و شهرزاد امین از ۱۳ مهر تا ۷ آبان در گالری گذار از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برپا می شود.

نمایشگاه عکس "جلوه های عاشورایی" از ۲۱ مهر ساعت ۱۷ در عمارت سعدی میزبان هنردوستان خواهد بود.

نمایشگاه نقاشی آثار محمود حشمتی‌نژاد از ۲۳ مهر ساعت ۱۰ در کالری آفتاب شاهین شهر برگزار خواهد شد.

تئاترها:

نمایش "راه زرد" به نویسندگی و کارگردانی صبا نساج پور از ۱۸ تا ۲۸ مهر ساعت ۱۸:۴۵ در مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه می رود.

نمایش "لوتی" به نویسندگی و کارگردانی روح الله فهیمی از ۱۹ تا ۳۰ مهر در سالن سوره حوزه هنری ساعت ۱۹ اجرا می شود.

نمایش "ملودی‌های شکلاتی" به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی رادمهر کشانی  تا ۴ آبان ماه  ساعت ۱۸:۳۰ اجرا خواهد داشت.

همچنین نمایش "استرالیا" به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی پیمان کریمی  تا ۴ آبان ماه هر شب  ساعت ۱۸:۴۵ در تماشاخانه ماه میزبان هنر دوستان است.

تئاتر "سمفونی روی گدازه‌های آتش‌فشان تلخ" به کارگردانی بهناز متولی باشی نایینی تا ۲۴ مهر در تالار آوینی دانشگاه اصفهان اجرا می‌شود.

سینماها:

در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر فیلم های جاده قدیم، سوفی و دیوانه، هشتگ، عرق سرد، شعله ور، هزارپا، مغز های کوچک زنگ زده،تنگه ابوقریب، لازانیا، ماهورا، لس آنجلس تهران و پیشونی سفید ۲ اکران می شود.

در سینما سپاهان فیلم های مغز های کوچک زنگ زده، هشتگ، لازانیا و لس آنجلس تهران اکران می شود و سینما فلسطین اصفهان مغز های کوچک زنگ زده و لس آنجلس تهران را روی پرده دارد.

فیلم های لس آنجلس تهران، هزارپا و مغز های کوچک زنگ زده در سینما قدس اکران می شود.

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان فیلم های مغز های کوچک زنگ زده، ماهورا، لس آنجلس تهران، هشتگ، جاده قدیم، سوفی و دیوانه و لازانیا را اکران می کند

در سینما های شهرستان، سینما فرهنگ فولادشهر مغز های کوچک زنگ زده، هشتگ، لس آنجلس تهران و لازانیا،سینما یاسمن شاهین شهر مغز های کوچک زنگ زده، هشتگ و لس آنجلس تهران و در سینما شاهین طلایی شاهین شهر نیز مغز های کوچک زنگ زده و لس آنجلس تهران اکران می شود.

کد خبر 355885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.