پوشش اپراتورهای تلفن همراه برای مسیرهای پیاده روی اربعین در کشور

​رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نصب بالن اینترنتی در منطقه مرزی مهران، گفت: برای رفع مشکل ارتباطی مسیرهای پیاده روی اربعین در داخل کشور، این مسیرها تحت پوشش اپراتورهای تلفن همراه قرار می گیرد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اسماعیل رادکانی وی با اشاره به نحوه برنامهریزی برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین، اظهار کرد: هر سال پس از اتمام این مراسم این کمیته نقاط ضعف و قوت را بررسی می کند تا مشکلات برای سال آینده رفع شود. 

وی با بیان اینکه هماهنگیهای لازم میان اپراتورهای داخل کشور و بین المللی انجام شده است، افزود: در این زمینه ظرفیت های خوبی فراهم شده و همه مسیرهای پیاده روی در داخل کشور تحت پوشش اپراتورها قرار گرفته است وشرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین میتوانند از دیتاها به راحتی استفاده کنند.

رادکانی با اشاره به پوشش وای فای در نقاط مرزی، بیان کرد: علاوه بر دیتای گوشی تلفن همراه در تلاش هستیم تا نقاط مرزی مهران، شلمچه و چذابه تحت پوشش وای فای قرار داشته باشد.

وی با اشاره به نصب بالن اینترنتی افزود: امسال این بالن ها در نقطه مرزی مهران نصب می شود.

رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کمیته تامین مناسبتهای ملی و مذهبی از سال گذشته فعالیت خود را گسترده تر کرده و به همه مراسم های ملی و مذهبی ورود پیدا می کند، اظهار کرد: عید نوروز امسال اپراتورها پوشش ارتباطی خوبی از شمال و جنوب کشور داشتند.

کد خبر 355318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.