انجام بیش از یک هزار ماموریت توسط اورژانس نطنز

نطنز-رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز گفت:در شش ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار و ۷۰۰ مورد ماموریت در سطح شهرستان نطنز انجام شده است.

حسین مخلصی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال بیش از ۱۲ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز گرفته شده است، اظهار کرد: کل ماموریت های انجام شده این مرکز در شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۷۵۳ مورد بوده که یک هزار و ۲۶۲ مورد از مصدومان برای ادامه درمان اعزام به بیمارستان و ۳۱۵ مورد سرپایی مداوا شده‌اند.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی نطنز، با بیان اینکه در مرکز فوریت های پزشکی نطنز ۸۷۹ مورد اعزام شهری و ۳۸۲ مورد اعزام جاده‌ای انجام شده است، گفت: آمار موارد غیر تصادفی شهری ۱۰۵۶ مورد و جاده‌ای ۱۱۱ مورد بوده، همچنین آمار تصادفات جاده‌ای نیز ۳۴۹ مورد و شهری ۲۳۷ مورد است.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز، تصریح کرد: دو مورد احیای موفق، ۲۳۸ مورد مشکلات قلبی، چهار مورد مسمومیت با گاز منو اکسید کربن، ۱۲۱ مورد سقوط، ۱۱ مورد حوادث ویژه، ۱۷۷ مورد حوادث تنفسی و یک مورد زنان و زایمان از سایر مأموریت‌های این مرکز بوده است.

وی ادامه داد: نطنز در شمال استان اصفهان و ۱۴۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد و دارای جاذبه های گردشگری، زیارتی و محل گذر آزادراه کاشان - نطنز - اصفهان همچنین ترانزیت تهران به جنوب، راه آهن تهران به جنوب و تهران به اصفهان است که حدود ۳۰۰ کیلومتر حوادث جاده ای را پوشش می‌ دهد.

مخلصی با بیان اینکه این شهرستان ۵۴ شهر و روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۲ هزار نفر را در خود جای داده است، خاطرنشان کرد: فوریت‌ های پزشکی شهرستان نطنز با برخورداری از چهار پایگاه شهری و جاده‌ ای، چهار آمبولانس فعال و دو آمبولانس جایگزین و تعداد ۳۰ نفر پرسنل به صورت ۲۴ ساعته به بیماران و مصدومان اورژانسی خدمات ارایه می دهد.

کد خبر 355257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.