۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
هنر در دستان پاییز

پاییز کم کم دست به قلم می برد تا رنگ سبز تابستان را با رنگ های خود رنگ آمیزی کند و هنر خود را در کوچه پس کوچه های شهر به رخ بکشاند.

به گزارش ایمنا، رویدادهای فرهنگ و هنر در هفته پیش رو میزبان هنر دوستان خواهد بود.

این هفته برای کودکان نام گذاری شده است و به همین منظور برنامه های متنوعی توسط کانون فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

همایش 'زندگی من' ، برپایی نمایشگاه های عاشورا از 'نگاه کودکانه' ، 'نقش قلم'، برگزاری نشست های تخصصی ویژه والدین در خصوص 'مهارت های زندگی'  و  ' سجاده بندگی'  از مهمترین برنامه های هفته کودک در اصفهان است.

گالری ها:

نمایشگاه "چهره‌های ماندگار" با آثاری از حمیدرضا حیدری صفت و تا ۱۷ مهرماه هرروز از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ در گالری نقش خانه مجتمع سوره میزبان علاقه مندان است.

 نمایشگاه خلاق صنایع‌دستی در ایده گالری مجموع آثار روح الله اسحاق زاده و مریم سوفسطایی از ۱۴ تا ۱۹ مهر هرروز از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برپاست.

نمایشگاه "پوسترهای اجتماعی" که در نگارخانه فرهنگسرای خاوران نجف‌آباد تا ۱۸ مهر هرروز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان هنردوستان خواهد بود.

نمایشگاه پوستر "اهواز سرافراز" به بهانه همدردی با داغداران حادثه تروریستی اهواز از سوی مجمع طراحان آیه و خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان در سالن شماره یک گالری سعدی برپاشده است و تا ۱۷ مهرماه هرروز از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۵ تا ۲۰ می‌توان آن بازدید کرد.

آثار علیرضا آدم بکان در نمایشگاه "سه‌گانه رنج بازیگوشانه" تا ۲۳ مهرماه هرروز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در گالری امروز برپاست.

نمایشگاه آثار نگارگری سمانه امید زاد و آتوسا صادقیان در گالری نقش خانه هنرهای سنتی تا ۱۳ آبان ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان است.

آثار دانشجویان معماری و گرافیک دانشگاه راغب نیز تا ۱۸ مهر در نگارخانه سیتی از ساعت ۱۰ تا ۲۲ سنتر برگزار می شود.

نمایشگاه "جهان موازی" مجموع آثار محمد کرمی پور و شهرزاد امین از ۱۳ مهر تا ۷ آبان در گالری گذار از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برپا می شود.

آثار نقاشی رنگ روغن نادر نیک پیمان با عنوان "بامداد" در گالری نگاه نو از ۱۳ مهر افتتاح و تا ۱۸ مهر از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰ میزبان هنردوستان خواهد بود.

تئاترها:

نمایش "این قصه برای نخوابیدن است" به نویسندگی رضا بیات و کارگردانی فرشته شاه بندری تا ۱۵ مهرماه ساعت ۱۹ در سالن سوره به روی صحنه می‌رود.

نمایش "تراژدی شیرین" به نویسندگی محمدجواد صرامی و کارگردانی محمد رادمهر  تا ۱۸ مهرماه  ساعت ۲۰  در تالار سعدی میزبان علاقه مندان است.

"یه پنجره لالایی" نمایشی به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی  و کارگردانی ابراهیم حاج حیدری تا ۲۰ مهرماه هر شب ساعت ۱۹ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه می رود.

نمایش "ملودی‌های شکلاتی" به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی رادمهر کشانی  تا ۴ آبان ماه  ساعت ۱۸:۳۰ اجرا خواهد داشت.

همچنین نمایش "استرالیا" به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی پیمان کریمی  تا ۴ آبان ماه هر شب  ساعت ۱۸:۴۵ در تماشاخانه ماه میزبان هنر دوستان است.

سینماها:

در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر فیلم های جاده قدیم، سوفی و دیوانه، هشتگ، عرق سرد، شعله ور، هزارپا، مغز های کوچک زنگ زده، لازانیا و ماهورا اکران می شود.

در سینما سپاهان فیلم های مغز های کوچک زنگ زده و هشتگ اکران می شود و سینما فلسطین اصفهان مغز های کوچک زنگ زده را روی پرده دارد.

فیلم های عرق سرد، هزارپا و مغز های کوچک زنگ زده در سینما قدس اکران می شود.

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان فیلم های مغز های کوچک زنگ زده، ماهورا، هشتگ، جاده قدیم، سوفی و دیوانه و لازانیا را اکران می کند

در سینما های شهرستان، سینما فرهنگ فولادشهر مغز های کوچک زنگ زده، هشتگ، تنگه ابوقریب و خاله قورباغه، سینما یاسمن شاهین شهر مغز های کوچک زنگ زده و هشتگ و در سینما شاهین طلایی شاهین شهر نیز مغز های کوچک زنگ زده و هزارپا اکران می شود.

کد خبر 355225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.