امنیت موجود در جامعه مدیون تلاش های نیروی انتظامی است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: امنیت موجود در جامعه با تلاش کارکنان جهادگر و پرتلاش نیروی انتظامی حاکم شده است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به شهادت اما سجاد(ع) اظهار کرد: آن حضرت در بدترین شرایط ممکن رسالت خود را در تبلیغ دین انجام دادند و پیام رسان شایسته‌ای برای حادثه عاشورا بودند.

وی همچنین با اشاره به هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت موجود در جامعه با تلاش کارکنان جهادگر و پرتلاش نیروی انتظامی در جامعه حاکم شده است.

قاسمی با اشاره به اقدام سپاه در هدف قراردادن مقر تروریست‌ها در تلافی اقدام دشمنان بر علیه مردم اهواز، اظهار کرد: اقدام موشکی سپاه در هدف قراردادن مقر تروریست‌ها ارزش نظامی بسیار بالایی داشت.

وی افزود: این مساله نشان داد که سلاح‌های ایران اسلامی بسیار پیشرفت کرده و امروز ایران به کانون قدرت در منطقه تبدیل شده است.

قاسمی اقدام موشکی سپاه را بازدارنده دانست و گفت: استکبار فهمید که هرگونه اقدام خصمانه آنان بی‌جواب نخواهد بود.

امام جمعه بادرود با اشاره به صحنه قدرت نمایی بسیجیان کشور ادامه داد: رهبری سخنان مهمی در جمع بسیجیان بیان کردند که عزت ایران و قدرت جمهوری اسلامی شکست ناپذیر است.

قاسمی خاطرنشان کرد: آخرین راه چاره آمریکایی ها تحریم ملت ایران بوده و این نشان از آن است که آمریکا نتوانسته به هیچ روشی در مقابل جمهوری اسلامی ایستادگی کند، ایران با پشت سر گذاشتن تحریم ها سیلی دیگری به آمریکایی ها خواهد زد.

کد خبر 355201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.