اگر یک مربی قول قهرمانی بدهد، تیم را به وی واگذار می کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر هر مربی قول قهرمانی سپاهان را بدهد، حاضرم جای خود را به وی بدهم. تیم های دیگر بودجه ای بین دو تا سه برابر ما دارند و این صحبت ها فشار به تیم وارد می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان و نساجی قائم شهر گفت: فردا بازی سختی داریم، نساجی فوتبالی بسته و با چشم به ضدحملات ارائه می دهد. مطمئن هستم که هواداران سپاهان در این بازی حضور بیشتری خواهند داشت. چند بازی نساجی را در داخل و خارج از خانه آنالیز کردیم و به نقاط ضعف و قوت این تیم اشراف پیدا کردیم که امیدوارم با یک بازی خوب به مرحله بعد صعود کنیم. خوشحالم که تیم ما روند صعودی دارد و بازیکنانمان به شرایط تقریبا آرمانی رسیده اند.

وی افزود: در هشت سال اخیر، اینقدر راجع به مسائل تیم ملی صحبت کردم که خسته شدم، هر مربی سلیقه خاص خود را دارد و من نیز اعتقاد دارم که چند بازیکن ما لایق حضور در اردوی تیم ملی هستند. هفته به هفته در حال بهتر شدن هستیم و امیدوارم بهتر از این هم شویم.

سرمربی سپاهان در مورد صحبت های تابش مبنی بر این که سپاهان باید در این فصل قهرمان شود، ادامه داد: همه تیم هایی که در لیگ هستند برنامه دارند و هزینه می کنند، تیم ما از لحاظ هزینه تیم پنجم جدول رده بندی است و چهار تیم هستند که بیشتر از ما هزینه کردند. از روز اول گفتم که هر مربی اگر قولی بدهد، مربی کاملی نیست.

قلعه نویی ادامه داد: منچستریونایتد پس از فرگوسن هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است، چشم انداز خوبی داریم و هفته به هفته بهتر خواهیم شد. در حال حاضر اگر هر مربی قول قهرمانی سپاهان را بدهد، حاضرم جای خود را به وی بدهم و جزء هواداران سپاهان می شوم. تیم های دیگر بودجه ای بین دو تا سه برابر ما دارند و این صحبت ها فشار به تیم وارد می کند.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال بازی اتفاقات است و با یک توپ قهرمانی را از دست می دهیم. اگر سپاهان در فصل قبل مقابل نفت یک توپ که به تیرک دروازه اش خورد به گل تبدیل می شد، سپاهان حالا در لیگ یک بود. سپاهان در این فصل هفت تغییر داشته است و سایر مربیان از این تغییرات گله می کنند. سپاهان چشم انداز خیلی خوبی دارد، من و همکارانم بیشتر از دیگران در تلاش هایمان انرژی گذاشتیم ولی قول قهرمانی نداده ام. یونایتد با این که نه دغدغه دلار ۱۶ هزار تومانی دارد و نه دغدغه زمین دارد، هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص صحبت های زیا عربشاهی که گفته بود "تاج و ساکت می خواهند سپاهان را قهرمان کنند" تصریح کرد: اگر عربشاهی مطالعه می کرد، این صحبت ها را انجام نمی داد. وقتی ما به تایلند می رفتیم تا با بوریرام بازی کنیم، از تاج خواهش کردیم که بازی ما با ذوب آهن در اصفهان را به زمان دیگری واگذار کند زیرا باید مسیر بلندی را تا بانکوک و سپس تا بوریرام طی می کردیم. آقای تاج این موضوع را قبول نکرد و ما قبل از رفتن به تایلند، با ذوب آهن بازی کردیم.

قلعه نویی اضافه کرد: فدراسیون با نمایندگان ایران در آسیا همکاری نکرد، اما آیا سپاهان بیشترین آسیب را در هفت هفته نخست از داوری ندیده است؟ حتی در همین بازی آخر که ما بردیم، یک پنالتی برای ما گرفته نشد ولی تنها سالی که سازمان لیگ نهایت همکاری را با نمایندگان ایران در آسیا کرد، امسال بود.

وی خاطرنشان کرد: تازه سپاهان یک فداکاری هم انجام داد، بازی ما با مسجد سلیمان باید جمعه برگزار می شد و برای همکاری با استقلال، بازی را روز پنجشنبه برگزار کردیم که منجر به تغییر زمان بلیت ها، مسیر و هتل ما شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: فقط سیاوش یزدانی را در بازی با نساجی در اختیار نداریم و سایر بازیکنان ما در این بازی حاضر هستند. هر سرمربی بر اساس بضاعتش سبک بازی اش را انتخاب می کند ولی ما باید با هر نوع بازی از تیم حریف، پیروز میدان شویم.

کد خبر 355149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.