اجرای پروژه فاضلاب با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست

تیران-معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: اجرای پروژه فاضلاب با اعتبارات دولتی و بدون مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجتبی قبادیان در آیین تودیع و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهری این شهرستان، اظهارکرد: اجرای پروژه فاضلاب علاوه بر تامین سلامت جامعه پساب آن در شرایط سخت خشکسالی در رفع تامین آب برای بخش هایی مانند صنعت موثر است.

وی افزود: اجرای پروژه فاضلاب با اعتبارات دولتی و بدون مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر نیست و با توجه به شرایط سخت اقتصادی روند اجرای پروژه های بزرگ به سختی پیش می رود و اقدام مشارکتی اجرای پروژه فاضلاب تیران به سرعت آن منجر شده است.

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اضافه کرد: اجرای پروژه فاضلاب در شهرهایی که مشارکت بخش خصوصی نبوده زمان اجرای آن طولانی شده و راهی جز ایجاد بستر برای مشارکت بخشی خصوصی در اجرای سریع پروژه فاضلاب شهری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آب رسانی به مردم در این سال ها بسیار مهم شده، تصریح کرد: با وجود کاهش منابع آبی استان اصفهان مدیریت منابع آب مهم است و اگر این وضع مدیریت نشود بحران های اجتماعی پیش می آید و شرایط سخت امسال با مشارکت همگانی مدیریت و از تنش ها جلوگیری شد.

قبادیان با بیان اینکه آب مورد نیاز چهار میلیون نفر مردم استان اصفهان از سد زاینده رود تامین می شود، گفت: ظرفیت آب سد زاینده رود و سایر منابع آبی این استان کاهش یافته و نیاز به مدیریت و توجه بیشتری برای گذر از بحران خشکسالی ها است.

وی با بیان اینکه تغییر رویکرد در بهره برداری از آب نیاز است، یادآورشد: روش های گذشته در استفاده از منابع آب اشتباه بوده و با وجود کاهش منابع آبی زندگی به روش های گذشته بحران ها را دو چندان می سازد.

 معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان یادآورشد: تامین منابع پایدار آب برای شهرهای استان اصفهان در برنامه است که اجرای این پروژه ها مشکل آبرسانی را کاهش می دهد.

کد خبر 355110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.