ارائه جدیدترین روش‌های جراحی زیبایی در کنگره بین المللی جراحی پلاستیک اصفهان

دبیر اجرایی همایش جراحی پلاستیک و بازسازی صورت اصفهان گفت: به منظور اشتراک بیشتر تجربیات جهانی این دوره در سطح بین‌المللی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عنوانی ظهر امروز (چهارشنبه) در نخستین کنگره بین المللی جراحی پلاستیک و بازسازی صورت اصفهان، در خصوص نحوه برگزاری این همایش اظهار کرد: در این همایش سه روزه جلسات تخصصی با حضور اساتید برجسته جراحی پلاستیک ایران برگزار می‌شود که آخرین تجارب خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهند، علاوه بر آن پنل‌های تخصصی با حضور شش تن از اساتید حاضر در پایان هر جلسه برگزار و در موارد طرح شده، فرجام علمی به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه دو همایش تخصصی گذشته در سطح ملی برگزار شد، افزود: دراین دوره به منظور اشتراک گذاری بیشتر تجربیات جهانی این همایش را در سطح بین‌المللی برگزار کردیم.

دبیر علمی همایش جراحی پلاستیک و بازسازی صورت اصفهان اضافه کرد: در این گردهمایی علمی علاوه بر مدرسان و متخصصانی که از تمام کشور دعوت شده‌اند، "پروفسور چکمک" یکی از نامدارترین متخصصان سر و گردن دنیا از کشور ترکیه را دعوت کرده‌ایم.روش‌های جراحی این پروفسور به عنوان روش مرجع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در خصوص گستره علمی همایش در عرصه بین المللی خاطرنشان کرد: در این همایش جدیدترین روش جراحی پلاستیک و بازسازی صورت که دو هفته اخیر در رگنسبورگ آلمان با حضور جمعی از اساتید جهان به هم اندیشی گذاشته شد، برای متخصصان اصفهانی عرضه می‌شود تا با پیگیری پزشکان ایرانی از جهان عقب نمانده و این تجارب در جراحی‌ها به کار گرفته شده است.

عنوانی با اشاره به وجود متخصصان برجسته  زیبایی و نیز افت ارزش پول کشور که باعث مراجعه بیماران سایر کشورها به ایران می شود، تاکید کرد: باید کار پزشکان از سوی دولتمردان برای گسترش توریسم سلامت مورد توجه قرار گیرد. بارها پزشکان از خدمات ارزانی که در ایران برای مراجعان کشورهای دیگر عرضه می شود گله‌مند بوده‌اند زیرا گردشگران همچنان مانند ایرانی ها پول پرداخت می کنند و گام خوبی باید در این زمینه برداشته شود.

وی تصریح کرد: ارزش‌گزاری نسبی تعرفه جراحی‌ها باعث سودآوری بیشتر برای کشور نیز خواهد شد.

سخنرانی ۲۰ فوق تخصص در سومین همایش جراجی بازسازی صورت

همچنین علیرضا مومنی، دبیر اجرایی این همایش نیز در این مراسم با اشاره به حضور ۱۰۰ نفر از جراحان کشور در روز نخست این همایش اظهار کرد: در این همایش سه روزه ۲۰ نفر سخنرانی دارند که تمرکز بیشتر آنها بر روی انتقال دانش و تجربه خویش به شرکت کنندگان است.

وی افزود: در این همایش حول محور زیبایی بینی، کشیدن پوست صورت، بافت‌های سخت، پلک چشم و بازسازی صورت در اثر تصادف و دیگر صدمات بحث و تبادل نظر می‌شود؛ علاوه بر این تزریق زنده ژل و بوتاکس و تشریح آن ارائه می شود.

به گزارش ایمنا؛ نخستین کنگره بین المللی جراحی پلاستیک و بازسازی صورت در اصفهان، برمبنای روش‌های تخصصی در زمینه جراحی سر و گردن، بازسازی ها، سرطان ها، جراحی های ثانویه و بهسازی و جوانسازی با و بی جراحی، از ۱۱ تا ۱۳ مهرماه ۹۷ در بیمارستان میلاد برگزار می شود.

کد خبر 355064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.