پرداخت عوارض خودرو به صورت سالیانه

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: شهروندان و مالکان خودرو به صورت سالیانه ملزم به پرداخت عوارض خودروی خود هستند و چنانچه عوارض خودرو در مهلت مقرر پرداخت نشود به موجب قانون، جریمه دیرکردی معادل دو درصد به ازای هر ماه محاسبه و به مبلغ عوارض در سال آتی اضافه می‌شود.

به گزارش ایمنا، وحید عرب، اظهار کرد: شهروندان و مالکان می‌توانند نسبت به مشاهده و پرداخت عوارض خودروی خود در سامانه جامع ملی عوارض خودرو به آدرس cartax.tehran.ir نسبت به دریافت مفاصا حساب اقدام کنند. این مفاصا حساب اینترنتی در زمان نقل و انتقال خودرو قابل استناد است.

وی در خصوص سایر روش‌های پرداخت عوارض خودرو گفت: تمام مالکان و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه فوق و پایگاه اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و یا پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی daramad.tehran.ir در بخش عوارض خودرو مراجعه و نسبت به مشاهده و پرداخت عوارض سالیانه خودروی خود اقدام کنند.

عرب ادامه داد: چنانچه به هر دلیل شهروندان امکان پرداخت عوارض خودروی خود را از طریق غیر حضوری نداشته باشند و یا اطلاعات خودروی مورد نظر در سامانه موجود نباشد، می‌توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر و یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کنند.

کد خبر 354914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.